İyi okumalarrBuraya sevdiğiniz bir şarkıyı bırakın lütfen hepsini dinleyeceğim❤️
-
Herkes onurun dediği ile kaşlarını çatmıştı.
Annem hariç.
Alttan alttan sırıtıyordu kadın!
"Oğlum neden durduk yere götüreceksin ki kızımı?" Dedi babam kaşları hala çatık iken.
"Ayaz yeni iyileşmeye başladı bende onunla beraber zaman geçirsek güzel olur diye düşünmüştüm"
"Nereye götüreceksin peki?"
"Babamın aldığı küçük bir yazlığı var oraya gideceğiz"
Onurum , sevgilim bu cesaret ne böyle abimlerin ,babamın yanında?
"Ben seninle güzel zaman geçircem dur sen" diye mırıldandı poyraz abi.
Diğerleri de onu onayladı.
Onur bu sefer korkudan boş boş sırıtıyordu.Korkuttunuz çocuğumu!
"Oğlum kızım tam iyileştimi ki hemen gidiyorsunuz?"
"Demir bırak gitsinler gezsinler gençler" dedi annem arkasından ve ardından bana göz kırptı.
Anneme 'sen birtanesin' bakışı attım ve babama döndüm.
"Ya benim yakışıklı babam! Güçlü, kaslı babam! Merak etme ben turp gibiyim hiç bir şeyim yok bak!" Diyip etrafımda dönüp spor hareketleri yaptım. Onlarda bu yaptıklarıma güldüler.
Ne ? Ben ciddiydim gayet!
"Yakışıklı babasının güzel kızı tabiki sen ne istersen o olur" diyince hemen üstüne uçtum resmen.
"Sen nesin baba? Sen birtanesin!"
Odayı hepimizin kahkahaları doldurdu.
Abimler hariç
Onlar hala onura öldürecek gibi bakıyorlardı.
Onur bana kaş göz yapınca onları da halletmem gerektiğimi anladım.
Eh iş başa düştü!
" Benim yakışıklı mı yakışıklı,Kaslı mı kaslı güçlü abilerim sizde şu gariban ayaza bir şans verin. Ne dersiniz?"
Emir abim"eh tabi yakışıklıyız ,kaslıyız, güçlüyüz güzelim fakat sana bir şey olacak diye korkuyoruz" dedi.
Bende gelip ona kocaman sarıldım.
"Merak etmeyin onur varken bana bir şey olmaz . Hem arkamda dağ gibi ailem var benim!"
Oda dediklerime gülüp saçlarımı sıkıca öptü.
Sonra iltifatlarımı teker teker Akay abim ve Berk abime de yapmış ve başarmıştım.
Sıra en zor olanına gelmişti.
Poyraz abim.
"Abimmmm canımm birtanem"
"Güzelim" diye sıkıntılı bir nefes verdi.
"Lütfen ne olur sanki iki güncük ya!" Dedim ona bakarak.
Gözlerinde endişe vardı. Onura güvenmediğinden değildi. Başka bir endişe duygusuydu bu.
"Çok dikkatli olacaksın ama bütün aramalarıma cevap vereceksin mesajlarıma da"
"mutlaka mesajlarına ve aramalarına cevap vereceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)
Romanzi rosa / ChickLitAile kurgusu. ayaz... 17 yıllık hayatı yalan olan kız ve onu hayata bağlayan erkek. Küçücük bir karışıklık, kötü bir hayat.. Ayaz yeni ailesine alışabilecekmi? ya da ailesi ona...