30

598 41 7
                                    

Bölümler biraz geç geliyor fakat lütfen anlayışla karşılayın bu aralar kendimi pek iyi hissetmiyorum ve sınav haftası üst üste gelince bölüm atmak zor oluyor.

İyi okumalar çiçeklerim❤️

-

"Vurma"

Kesin vuracaktı. Çok kötü bakıyordu.

Ayaz o senin abin

Ama.. çok kötü bakıyordu. Onun gibi..

-

Flashback

Küçük kız korku ile babasına bakıyordu.
Adam durmadan bağırıp onu dövüyordu.

Babası çok değişmişti artık hep ona bağırıp dövüyordu.

Kızın canı çok acıyordu.' Ölsem kurtulur muyum?' diye düşünüyordu küçük yaşında.

Gökyüzü onu sever diye düşünüyordu çünkü o hiç bir kötülük yapmamıştı ki?
Eğerki ölürse gökyüzünde olacaktı ve gökyüzü onu çok sevecekti.

Halbuki küçük kız ölmekten de korkuyordu.

Babası artık öyle bağırıyorduki kulaklarını ve gözlerini sıkıca kapattı küçük kız.' Belki duymazsam geçer' diye düşündü küçük kız, çocuk aklı işte.

Babası onun bu halini görünce birden bağırmayı kesip yüzüne korkunç sırıtışını ekledi.

"Beni dinlemiyor musun güzel kızım?"

"O zaman karanlık odada dinlersin" küçük kız ona korkuyla bakarken babası saçından tutup çoktan karanlık odaya sürüklemişti bile.

Adam o odada küçük kızın vücuduna dokunup sabaha kadar dövmüştü.

Ve her zaman yaptığı gibi dövdükten sonra kızını öpüp gitmişti.

Ayazda her gün olduğu gibi korktuğu halde ölmeyi dilemişti.

-

Ağzımdan çıkan kelime ile bir an afalladı. Ve başını iki yana sallayıp yanıma yaklaşmaya başladı.

"Ben-"

"Yaklaşma dedim!" Gözlerimi olabildiğince sıkıp kapattım. deli gibi titriyordum.

"Ayaz!"

Onur hemen yanıma gelip sıkıca sarılmaya çalıştı ama onu ittirmeye çalışıyordum.

Seni yine dövecek

Seni o karanlık odaya götürecek

Sana dokunacak

"Götürmesin" diye fısıldadım.

"Karanlık odaya gitmek istemiyorum"

"Canım acıyor!"

Onur nazikçe çenemden tutup bakışlarımızı birleştirdi.

"Papatya bana bak. Kimse seni götürmüyor karanlık odaya" dedi ilaç gibi gelen sesi ile.

"O-onur bağırmasın korkuyorum" boğazım acıyordu hep olduğu gibi.

Poyraz abiye korku dolu baktığımda ağladığını gördüm.

"A-ayaz" bu sefer öyle bakmıyordu ama korkuyordum. Korkağın tekiydim ben.

AYAZ |Yeni Ailem| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin