TFP Autobots x reader

514 13 14
                                    

Uwaga! Ten One-Shot zawiera sceny takie jak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Uwaga! Ten One-Shot zawiera sceny takie jak

► Przemoc

►Samookaleczanie

Jeśli ktoś jest wrażliwy, zalecam nie czytać tego One-Shota. Zaznaczam też że samookaleczanie jest dość powszechne wśród młodych osób i jest to dość niebezpieczne, jeśli ktoś z was zna taką osobę, możecie jej pomóc poprzez wsparcie i rozmowę z taką osobą , chodź może się wydać że nie ma szans na pomoc to zawsze jest na to szansa. Pamiętajcie, każdy kto przechodzi przez coś takiego może z tego wyjść.

Przepraszam jeżeli kogoś mogłam urazić tym tematem <3

┌─────────────────┐

Still Alive

└─────────────────┘

Jak Ciężko było Ci wstać rano z łóżka wiedząc że będziesz musiała po raz kolejny pokazywać że wszystko jest dobrze gdy tak naprawdę,wszystko dookoła Ciebie się waliło? Wiele razy próbowałaś sobie wytłumaczyć że wszystko gra,chodź tak nigdy nie było...

───────────────🥀

Opierałaś głowę o rękę patrząc na szybko zmieniające się otoczenie za szybą samochodu, wcale nie byłaś zainteresowana rozmową Miko i jej opiekuna-bota, który teraz służył wam jako transport. Tak, dobrze słyszeliście, Miko, zwariowana dziewczyna z Japonii miała za opiekuna gigantycznego robota zwanego Bulkhead, który ma możliwość zmiany w pojazd, Autoboty, bo tak się zwą, są ukrywane przez rząd a wie tylko o nich Agent Fowler który za nich odpowiada, Miko i jeszcze dwóch chłopaków, Jack i Raf, którzy także otrzymali opiekunów wśród Autobotów, więc jak to się stało że ty o nich wiesz?

( Tutaj Jack ma 17 lat i jest w klasie z Tobą)

Kolejna lekcja, na której totalnie wyłączyłaś myślenie wpatrując się w okno, dość często zdążało Ci się odlatywać na lekcjach, dopiero szturchnięcie w ramię wybudziło Cię z transu.

''T.I'' Usłyszałaś obok. '' Co tam?''

Spojrzałaś na chłopaka obok siebie, Jack, był jedynym chłopakiem, ba, jedyną osobą w klasie, która jakkolwiek próbowała nawiązać z Tobą jakąkolwiek relację, mimo że nie byłaś typem, który lubił towarzystwo innych, to było Ci miło na myśl, że masz chodź do kogoś się odezwać.

'' Musimy razem zrobić projekt z historii, pasuje Ci żeby pojechać po lekcjach ze mną do domu?''

Uśmiechnęłaś się i pokiwałaś głową na znak że się zgadzasz.

Po lekcjach poszłaś za Jackiem do zaparkowanego obok szkoły motoru.

''Cześć Jack, Cześć T.I!''- Odwróciłaś się by zobaczyć dwójkę dzieciaków, znałaś ich, to byli Miko i Rafael, Jack Ci ich przedstawił gdy już załapaliście lepszy kontakt.

Transformers  / One-Shot/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz