Decepticons x Human! Reader

312 14 2
                                    

Link do zdjęcia macie tutaj napisane <3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Link do zdjęcia macie tutaj napisane <3

Cześć ! W końcu usiadłam by napisać tego one-shota, nie tak że nie miałam tego już zapisane w zeszycie....ale no! Mam nadzieję że szybko się z tym uwinę, chodź patrząc na humorki mojego laptopa to może być ciężko...

Cóż! Miłego dnia kochani! i miłego czytania

Opowiadanie może zawierać przekleństwa, żeby nie było że nie ostrzegałam xD









Wyścigi samochodów to było coś, co kochałaś nad życie, słuchanie ryku silnika był jak miód na Twoje uszy, zainteresowanie samochodami wykwitł u Ciebie już za dzieciaka.

Twój tata prowadził niewielki warsztat samochodowy w którym naprawiał samochody, które nie koniecznie przyprowadzane były przez klientów, większość z nich była kradziona dzięki czemu mógł je albo naprawić i sprzedać bądź rozkręcić i sprzedać części za sporą sumę pieniędzy, a jako że uważał że niańka dla Ciebie to tylko strata pieniędzy zabierał Cię ze sobą, nauczyłaś się wszystkiego dzięki temu o autach.


‿︵‿︵‿︵୨˚̣̣̣͙୧ - - - - - ୨˚̣̣̣͙୧‿︵‿︵‿︵



Stałaś przy lini startu w swoim odnowionym aucie marki Toyota supra mk4, gdy go znalazłaś był totalnym złomem, ale dzięki umiejętnością które posiadłaś przez lata zrobiłaś z niego prawdziwy samochód sportowy. Spojrzałaś na swoich przeciwników, z lewej strony miałaś kolesia w czarnym Citroenie C5 R5, który patrzył na Ciebie z kpiną wypisaną na twarzy, słyszałaś jak do swoich kolegów kpił z kobiet za kierownicą.

- Nie rozwal się na pierwszej prostej- usłyszałaś na co tylko prychnęłaś. Po twojej prawej stał piękny czerwony Aston Martin, nie mogłaś nacieszyć oczu z jego nieskazitelnego lakieru, dla maniaka aut to było coś cudownego, kochałaś gdy auto błyszało pod blaskiem słońca jak i księżyca, najwidoczniej właściciel owego auta myślał tak samo.

Transformers  / One-Shot/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz