Pomysł z dzisiaj XD Dziękujcie tej piosence w mediach <3 anyway, enjoy<3
┌── •✧• ──┐
ECHO
└── •✧• ──┘
Knock Out od zawsze pragnął być kimś więcej niż tylko '' decepticonskim medykiem '' z którym i tak nikt się nie liczył, gdy Megatron poniósł klęskę czerwony bot postanowił że chce zostać doktorem, używając swojej holoformy którą stworzył dla niego Shockwave ukończył wszelakie studia by móc zostać kwalifikowanym doktorem, już od kilku lat jest znanym i cenionym doktorem, wiele osób sekretnie podkochiwało się w nim za jego cudny wygląd a inni za bycie najwyższej klasy doktorem, jego pacjenci go uwielbiali, lecz był ktoś, kto nie podzielał takiego samego zdania o nim jak wszyscy.
The clock stopped ticking Forever ago
How long have I been up? I don't know
I can't get a grip, But I can't let go
There wasn't anything To hold on to, tho
T.I była jego pacjentką od całkiem nie dawna, czerwony medyk zauważył jej dość...specyficzne zachowanie, była osobą bipolarną, w jednej chwili była pełna szczęścia i każda mała rzecz ją cieszyła by po chwili być w totalnej rozpaczy i depresji, Knock Out próbował na różne sposoby by jej pomóc, lecz to było cięższe niż mu się wydawało.
Why can't I see?
Why can't I see?
All the colors
That you see?
T.I z kolei była zafascynowana owym doktorem, fakt, często pokazywała co innego ale w głębi on ją fascynował, był...interesujący, inni doktorzy który próbowali jej pomóc już dawno by odpuścili ale nie on.... Knock Out, bo tak go nazywali był w oczach T.I ideałem, piękny śnieżno- biały uśmiech, dbale ułożone czerwone włosy z paroma czarnymi pasemkami i jego idealne rubinowe oczy które za każdym razem spoglądały na nią z troską, więc co dziwnego że T.I coś do niego poczuła, coś co nie powinna była poczuć.
( kolor) włosa leżała na swoim łóżku, z niecierpliwością czekając na doktora który....dokładnie teraz miał przejść, i jak zawsze, w drzwiach pokazał się młody doktor, uśmiechnął się do niej powoli wchodząc do jej pokoju, jak T.I kochała ten jego wzrok na niej.
Please can I be
Please can I be
Colorful and...free?
'' Dzień dobry T.I, jak się dzisiaj czujesz? '' Zapytał, jego głos był tak...cudowny, dziewczyna mogłaby go słuchać godzinami. '' Całkiem dobrze doktorze, chyba dlatego że ty tu jesteś'' Zaśmiała się cicho na własne słowa. Knock Out zauważył dość dużą zmianę w zachowaniu jego pacjentki, zaczęła być wobec niego...dość miła, zauważył też te jej iskierki w oczach gdy przychodził na rutynową kontrolę, dobrze wiedział co to znaczy, kiedy mama dziewczyny ją tu przyprowadziła opowiedziała trochę o jej chorobie, powiedziała też o ich wyobrażeniach o miłości, Problem polega na tym, że kochają „za mocno" – są bardzo impulsywne, podejmują rozpaczliwe wysiłki w celu zatrzymania ukochanej osoby, con zauważył że stało się to czego się obawiał, że T.I się w nim zakocha, widział jej wzrok gdy pielęgniarka wchodziła do jej pokoju i wymieniała z nim dosłownie parę zdań, Knock Out wiedział jednak że musiał zagrać z tym ostrożnie.
'' Jak działają nowe leki? Jakieś nowe ataki złości? ''
'' Czuję się po nich świetnie, nie mam żadnych ataków złości, czuję się ciągle szczęśliwa, i to dzięki Tobie, doktorze.'' - Knock Out wiedział że to nie zdrowe, wiedział że tak nie można a jednak, starał się pomagać T.I tak jak tylko mógł, często ją odwiedzał dzięki czemu ona była szczęśliwa, lecz pewnego dnia coś się wydarzyło.
What the hell's going on?!
Can someone tell me please--
Why i'm switching faster than the channels on tv
I'm black then I'm white
No!
Knock Out jak zwykle był w drodze do pokoju T.I lecz zdziwiło go gdy zobaczył że drzwi były uchylone, powoli zbliżył się do drzwi i je otworzył, jego oczy rozszerzyły się w szoku.
Something isn't right!
My enemy's invisible, I don't know how to fight
The trembling fear is more than I can take
When I'm up against
The echo in the mirror
Echo
T.I siedziała na wystraszonej pielęgniarce z nożyczkami w rękach, jej oczy wypełnione były łzami.''Dlaczego on mnie nie chce? Powiedz mi...powiedz mi! Czego ja nie mam co TY masz.''
Knock Out szybko zareagował, szybko zabrał dziewczynie nożyczki tuląc ją do swojego ciała, wiedział że teraz tylko to zadziała.
'' Spokojnie T.I, już jestem...''
'' Bądź tylko ze MNĄ.''
★・・・・・・★
Coś szybkiego i krótkiego, papa kochani <3
~ BlackRose