Ratchet x Female Reader

276 10 12
                                    

Judyta697

Mam nadzieję że one-shot się spodoba, ostatnimi czasy le mua żyje dramą na YT, więc wiecie XD


Anyway



Miłego czytania <3


















̶̶̶̶  «̶ ̶̶̶ ̶ «̶ ̶̶̶   Megalo Strike Back   ̶ ̶ ̶»̶ ̶̶̶ ̶ »̶ ̶̶̶  


Ratchet był cybertrońskim medykiem który gdy tylko trafił na ziemię zainteresował się medycyną ziemską, uczył się wszystkiego o ludzkim ciele co było mu potrzebne, w krótce stał się szanowanym lekarzem wśród ludzi, oczywiście, używał swojej holoformy, bo kto normalny chciałby być badany przez wielkiego robota z kosmosu? Ratchet zajmował się różnymi dziedzinami przez co ludzie z każdego zakątka świata przyjeżdżali do niego, tego dnia, nie spodziewał się co będzie go czekało.....


Tego pięknego, wtorkowego popołudnia siedział w swoim gabinecie przeglądając po kolei swojego dokumenty, z jego pracy wyrwał go dźwięk pukania do drzwi.

- Proszę. - Ratchet uniósł wzrok z nad swoich papierów, w drzwiach pojawiła się jedna z pielęgniarek Arcee. ( tak, Arcee jest tu pielęgniarką, jak komuś to nie pasuję to proszę żyć z tą informacją XD <3 ). - Wybacz Ratchet że przeszkadzam, ale przyszła pacjentka ze swoją mamą, podobno to bardzo ważna sprawa jest.

- Dobrze, wpuść je w takim razie.- Arcee pokiwała głową znikając za drzwiami, Ratchet odłożył swoje dokumenty do szafki, po chwili w gabinecie zjawiły się dwie kobiety, po ich wyglądzie mógł stwierdzić że była to matka z córką.

-Nie ma doktor pojęcia jak cieszę się że zostałyśmy przyjęte, wiem że dość ciężko dostać się do doktora.- zaczęła starsza kobieta siadając na krześle przed biurkiem Ratcheta, doktor spojrzał na tą młodszą, patrzyła przed siebie, jej oczy były bez emocji, tak jakby nie było w nich duszy.

- W czym mogę panią pomóc?- zapytał posyłając w stronę kobiet ciepły uśmiech. - Bo widzi doktor...to jest moja córka T.I, od dłuższego czasu zauważyłam zmianę w jej zachowaniu, wydaję się...nieobecna, często jej wzrok jest nieobecny, przyłapałam ją 2 razy na próbie skrzywdzenia samej sobie, wiem że może to nie sprawa dla doktora, ale tylko pan jest naszą ostatnią nadzieją.



What you've done to cross me the wrong way 

Transformers  / One-Shot/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz