dans yarışması

501 60 26
                                    

Çok heyecanlıydım. Bugün dans yarışması vardı ve ben makyajımı yapıyordum şuan.

Filter şarkısı ile dans edecektim. (Arkadaslar kitabımda her an jimin i normal bir insan gibi kullanabilirim bu sarkiyi baskasinin olarak dusunun siz)

Makyajım bittiğinde kendime baktım. Ağır bir göz makyajı kırmızıya çalan bir ruj; sarı saçlarım, ve üzerindeki mor takım ile harika duruyordu.

Kendime baktım ve arkada olan sevgilime döndüm.

"Nasılım?"

"Her şey çok yakışıyor sana bebeğim.."

Gözlerinde ki hayranlık belirtisine kalmıştım. Orada ki çalışan bizim gitmemizi söyleyince biz hemen dışarıya çıktık.

Alkışlar eşliğinde sahneye girdim.


(Buna benzer bir şey iste)

Şarkı çalmaya başlayınca arka dansçılar bana katıldı. Sahnede bir kuğu gibi dans etmeye başladım.

Üzerimde olan şal, ben dönüş yaparken birden jürinin üzerine ucmustu. Ben gözlerimi büyütüp ona baktım ve dansa devam ettim. Jüri salimi alıp havaya kaldirdi ve bana eşlik etti. Kesinlikle bu kadın bana 20 verecekti.

5 jüri vardı. Hepsinden 20 puan alırsak 100 ediyordu.

Bunları kafamdan çıkardım ve dansa odaklandım. Şuan bulutların üzerinde gibi hissediyordum. Hiçbir şey düşünmüyordum.

Sonda cansız manken yerine Riki yi getirdiklerinde şok olmuştum. Ona sarıldım ve diğerlerine dönüp öpücük attım.

Herkes birden alkışlamaya başladı. Yüksek sesler ile tebrik alıyordum. Baktığımda annemde oradaydı.

Herkese selam veriyordum. Ardından bizi arka tarafa aldılar. Birazdan puanlar açıklanacaktı. Benimle birlikte 7 kişi yarışmaya katılmıştı. Hangimiz kazanacaktık emin değildik. Ama Riki sen kazanacaksın deyip durdu.

Bende morelimi yüksek tuttum.

Ardından bizi sahneye çağırdılar.

Birden üstten birisi puanları açıklamaya başladı.

"7. Yarışmacı Lee Yookseon. 40
6. Yarışmacı Kim Daehyun 55
5. Yarışmacı Oh Minhae 60
4. Yarışmacı Min Binjin 70
Son üçü açıklıyorum.
3. Yarışmacı Kang Taeksoo 80
Geriye Kim Sunoo ve Han Yoobin kaldı. Bakalım kim birinci? Açıklıyorum.






















































95 Puan ile


























Han Yoobin birinci oluyor! Kim Sunoo ise 90 puan ile ikinci! Az sonra madalya törenimiz yapılacaktır. İlk üçlü kalacak diğerleri gidebilirler."

Mutluluktan gözlerim dolmuştu. Evet buraya birinci olmak için geliyordu insanlar. Ama ben kazanamayacagimi düşünerek girmiştim bu yola. Riki olmasa ben buralara bile gelemezdim. Elemelerde kaç kişiyi eledik hatırlamıyorum. Ama çok güzel geçti.

Sevinçle ziplarken Riki yanıma geldi. Hemen ona sarıldım ve teşekkür etmeye başladım.

"Teşekküre ne gerek var güzelim! Ben senin için buradayım."

Gözlerim dolmuştu. Birden Kore nin milli marşı çalmaya başladı. Kademeler getirildi ve bizi onların üzerine çıkarttılar. Madalyaları bizim boynumuzdan dans öğretmenlerimiz geçiriyormus. 3. Öğrenci dans öğretmenine gitmediği için kendi madalyasını kendisi takmıştı.

Riki gülümseyerek eline madalyayı aldı ve bana uzattı.

"Bu kaybeden ama kazanan miniğime. Seni çok seviyorum güzelim"

Madalyami taktiginda herkes alkışladı.

Çok mutluydum. 2. Olsam bile beni her zaman destekleyen kişilerin var olduğunu bilmek bana güç veriyordu. Çıkış kapısına geldiğimizde son kez arkama baktım. Ardından yürümeye başladım.

(Arkadaslar uykulu bir şekilde yazıyorum bu bölümü yanlışlarım olursa düzeltir misiniz?)

Yavaşça belini salla 'SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin