hamile

310 36 33
                                    

Masaya geldiğimizde kız hemen gidip Riki ye sarıldı. Kocacım hemen kızı itti.

"Ne yapiyosun ya sen kimsin?"

"Riki gerçekten beni unuttun mu? Beni hatırlamadın mı?"

"Hayır be sen kimsin?"

Kız benim yerime oturdu, benim yerime. Sikicem bunu ama neyse. Bende annemin yanına oturdum. Kız Riki nin elini tuttu.

"Ben Maria. Hani Gangnam da, bir barda tanışmıştık. 3-4 ay önce. Sonra bir birliktelik yaşadık. Hatırlamadın mı?"

"Ya ne diyon kızım mal mısın nesin ben Gangnam a hiç uğramam ki, hem ben 3-4 ay önce 1 aylık Japonya tatilindeydim. Ne diyon?"

Kiz Riki nin elini karnına koydu.

"Hissediyor musun? Bizim çocuğumuz."

Birden masaya yumruklarımı vurarak kalktım ayağa. Annemde aferin oğlum diyordu arkadan.

"Eh yeter be! Çocuk seni tanımadığını söylüyor! Daha ne istiyorsun bas git! Kimden yaptıysan bu çocuğu da onun yanına hadi defol!"

Çirkef Sunoo pt 3 mü demeliyim ben buna? Kızı kolundan tuttuğum gibi kafeden dışarı çıkarttım.

"Bana bak seni şıllık. Sevgilimden uzak duracaksın. Onun yanına yaklasmayacaksin. Simdi karnında çocuk var diye bir şey yapmıyorum, gerçi onun da olup olmadığı belli değil. Şimdi siktir git sürüklük yap. Hadi defol!"

Kızın kolunu sertçe bırakıp içeri girdim. Riki ile konuşacak iki çift lafım vardı. Hemsn gidip yanına oturdum.

"Sen gay değil misin? Niye hep kızları geliyor senin yanına? Senin yanında hiçbir kız görmedim. Neden? Gay değilsin ve beni mi oyaliyorsun?"

"Ya aşkım ne alaka, ben gayim ve kızların dikkatini çekiyorsam ben ne yapayım? Kendileri geliyorlar."

Arkamı dönüp kapıya baktım. Kız orada dikeliyordu.

"Geri gelecek."

"Ne?"

"Kız geri gelecek. Şuna bak nasıl gülüyor. Şıllık."

"Karnında çocuğu var diye sustum yoksa onu burada öldüresiye doverdim. Gelmiş damadimdan hamile olduğunu söylüyor. Be yarak bu çocuğun yaşı kaç başı kaç sikisecek yasa gelmedi bu aminakoydugumun evladı."

Annem bir yerden yemek yiyor bir yandan konuşuyordu. Haklı kadın ama ne diyim şimdi. Gerçi benim annem hep haklı ama olsun.

Biz yemeği yemeye devam ederken kapı zili çaldı. Aldırış etmeden yerken annemin gözleri parladı. Gülümseyerek kalkıp kapıya gitti. Oraya baktığımda ise müstakbel eşi ve onun biricik oğlu olduğunu gördüm. Siktir ama ya!

Sessizce Riki ye yaklaştım. Ve fısıldayarak konuşmaya başladım.

"Arkana bakma. Annemin kocası ve oğlu geldi. Jino olaylarından anneme bahsetmeyi unuttuk hatırlatırım. Bunlar gittikten sonra annemle konuşuruz."

"Böyle büyük bir olayı annene anlatmayı nasıl unutursun aminakoyim."

"Ya ne bilim ben-"

Masaya oturmaları ile sözüm yarım kalmıştı. Riki nin elini masa altından sımsıkı tuttum. Annemin müstakbel eşi Riki ye sırıtarak bakıyordu. Bu adamda bir şey vardı.

"Ee damat nasılsın?"

"Teknik olarak ben sizin değil Yuna annemin damadiyim. Evlenmeniz umrumda bile değil. Ben hep Yuna annemin damadı olacağım. Bir daha bana damat demezseniz de sevinirim."

Riki susup çayını içmişti.

Jino pici bana bakarak gülmüştü.

"Benim eniştem sayılırsın, ne de olsa kardeşimin sevgilisisin."

Bunlarda bir şey vardı. Baba oğul olduklarından daha gerizekalıydılar.

Neyse ne deyip yemeğime odaklandım. Bir bitmedi şu yemekte!

Neyseleyip yemeye devam ettim. Ama keşke neyselemeseydim.

Başıma geleceklerden habersizdim.a

Yavaşça belini salla 'SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin