üvey baba

261 40 2
                                    

Annemin beni eski evime çağırması ile eve doğru gidiyordum. Tuhaf bir şekilde sesi heyecanlı geliyordu.

Kapıya vardığımda zile bastım. Annem dizlerinde bir elbise ile beni karşıladı.

Makyaj mı yapmıştı o?

"Hoş geldin oğlum."

"Hoş buldum da hayırdır?"

"İçeri geç görürsün."

İçeriye girip salona yöneldim. Salona girdiğimde, içeride bir adam ve bir erkek duruyordu. Çocuk gençti. Yakışıklı bir şeydi.

Ama benim tipim değildi. Benim tipim Riki tabi ki.

Koltuğa oturup adama bakmaya başladım. Gözlerimi üzerine diktim ve kötü bakışlar yollamaya başladım. Bu adam her kimse şimdiden sevmemiştim.

Tipinde hayir yoktu ki?

Annem içeriye elinde çikolatarla girdi.

Önüme koyup yanıma oturdu.

"Bu adam kim?"

"Eh Sunoo cum bende onu söyleyecektim. Benim bir süredir görüştüğüm birisi vardı. Sana söylemeye çekinmiştim. Tepkini bilmiyordum. Ama dün bir evlenme teklifi aldım. Bu üvey baban Kyowon. Diğeri ise oğlu Jino."

"Anne. Bunu benden saklamana çok darıldım öncelikle. Ve sen seviyorsan bir şey diyemem. Ama şimdiden söyleyeyim bir sorun olursa. Bir telefon uzagindayım."

Ayağa kalktım.

"Ben gidiyorum. Size iyi akşamlar."

"Bir şeyler yeseydin. HEY KIM SUNOO!"

Kapıyı açıp çarparak dışarı çıkmıştım. Bu adamı hiç kanım almamıştı.

Eve doğru yürümeye başlamıştım. Ama arkamdan izleniyor hissi gelmişti. Arkama baktığımda kimse yoktu. Korkmaya başladım yaw.

Bir köşeye gidip Riki yi aradım.

"Riki beni alır mısın? Annemlerin sokağındaki marketteyim."

"Tamam bende tam oradan geçiyordum, bu kim aminakoyim"

Telefon kapandığında ekrana baktım. İki üç saniye sonra Riki önümde durdu.

"Atla prenses."

Gülerek arabaya bindiğimde direkt gaza basmıştı.

Bu kadar hızlı sürdüğüne ilk defa şahit oluyordum.

"Noldu, neden bu kadar hızlı sürüyorsun?"

"Sunoo hiç takip edildiğini hissettin mi?"

"Evet, eve yürüyerek gelecektim ama takip edildiğimi hissettim. Sonra seni aradım."

"İyi ki beni aramissin."

"Noldu orada ne gördün?"

"Araç kamerasına bak."

Araç kamerasını aldım ve kayıtları izlemeye başladım. 20.34 sularına getirip bakmaya başladım. Ben marketin orada duruyordum, ve çalıların arkasına saklanmış birisi beni izliyordu. Bunu görünce şok oldum. Biraz daha dikkatli bakınca, bunun annemin sevgilisinin oğlu olduğunu gördüm.

"Jino?"

"O kim?"

"Annemin sevgilisinin oğlu, bugün annem beni o yüzden çağırmış, müstakbel kocası ve kocasının oğlu ile tanıştırmak için. Ama çocukla daha yeni görüştük. Hatta sohbetimiz bile olmadı. Neden beni takip ediyor?"

"Sapık falan mı acaba? Sunoo bundan sonra her yere şoförle gidip geleceksin. Yalnız bir yere gitmek yok."

"Ama-"

"Taciz mi edilmek istiyorsun. Yarın birlikte polise gideceğiz. Hatta şimdi gidelim."

Arabayı döndüreceği sırada.

"Polisler senin araba kullandığını görünce, o çocuğa ceza kesmek yerine bize keserler. O yüzden polis yok. Yarın şoförle birlikte gideriz."

"Tamam."

Kafamı cama yasladım ve uyuklamaya başladım. Sanırım büyük bir macera beni bekliyordu.

Yavaşça belini salla 'SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin