Bomba gibi bölümle geldim. Bu bölüm bütün fici açıklıyor. Lütfen dikkatli okuyun.
----
Bilgisayarı karıştırmaya başladım. Dosyalara falan baktım. En sonunda bir dosyanın içerisinde bir video gördüm. Ölmeden bir gün önce çekilmişti bu video.
İzlemeye başladık.
"Merhaba. Ben Lee Yongbok, diğer adımla Felix. Bu videoyu saat 18.43, 17 Kasım 2022 de çekiyorum. Bu video size değil, Kim Sunoo ve Nishimura Riki ye itafen hazırladım. Öncelikle Sunoo. Amcam denen herifle bir süredir konuşmuyorum. Onun ne kadar orospu çocuğu anladığımda 15 yaşındaydım. Bana tecavüz etmeye kalkıştığı o gün gerçekten çok acıydı.
O adam senin annenin evlendiği Lee Kyowon. Kendisi benim özbeöz amcam olur. Onun amcam olmasından o kadar uyanıyorum ki. Aslında her şey bir plan ile başlamış.
Riki nin babası ile Kyowon arkadaslarmis. Sonra Japonya da Riki nin annesi ile tanışmışlar. Kyowon annesine hemen aşık olmuş. Ama annesi Kyowon gibi gaddar bir Koreli yerine nazik bulduğu Japonyali ile evlenmis.
Riki nin yaşadığı bütün olayları biliyorum. Kyowon bu yaşananlardan sonra üniversitesini bitirmiş ve Kore ye geri dönmüş. Tabi içindeki öfke dinmek bilmemiş.
Hep Riki nin babasını kıskanmis. Televizyonlarda onun başarılarını görünce kumandaları kirarmis.
Sonra Riki ve babası Kore ye taşınmışlar. O sırada ise Kyowon çoktan çoluk çocuğa karışmış. O kişi ise kuzenim demeye uyandığım Jino.
Bunlar buyumusler. Kyowon Riki nin babasından intikam almak istemis. Sonra senin ve Riki nin sevgili olduğunuzu öğrenmiş. Her nasıl olduysa annen ile tanışmış ve evlenmeye ikna etmiş.
Böylece Riki ye ve babasına daha yakın olabilirmiş.
Sunoo. Riki nin babasını öldüren kişi Lee Kyowon. Yani benim amcam. Öldüreceği zaman bana ulaştı. Senin ile benim arkadaş olduğumuzu öğrenmiş. Soylersem beni öldüreceğini söyledi.
Ölüme de razıyım. Bu Kyowon bana onun ile gelip Riki nin babasını oldurmemi istedi. Oğlu hapiste olduğu için bir nevi yanina yandaş arıyordu.
Ben kabul etmedim haliyle. Beni öldüreceğini söyledi. Ardından Riki nin babasının ölüm haberini aldık.
Riki şirketin başına geçince, şirketi batırma hayali kurmuş. Riki nin toylugundan yararlanarak, aranızı bozmaya çalıştı. Ama her zamanki gibi siz yine bir araya geldiniz.
Aranızı bozup Riki nin aklını dağıtacağını, ve sonunda bir hamlesi ile şirketi batiracagini düşünüyordu. Ama öyle olmadı siz baristiniz.
Telefonuna gizli bir numaradan mesaj gelmişti. İşte o bendim. Zeki olduğun için anlayacağını düşündüm.
Senin ile benim görüştüğümüzü öğrenmiş. Bana senin ile görüşmemin yasak olduğunu söylemişti. Ben dinlemedim.
Belki sen bunu gördüğünde hayatta olmayacağım. Ama şunu bil ki. Hep sizi korudum. Hep gizliden gizliye yanınızda oldum.
Kyowon beni öldürecek bundan adım gibi eminim. O yüzden bu videoyu çekiyorum.
Bu arada Kyowon birçok kıza tacizde bulunmuş birisi onun için dikkat edin.
Umarım hep mutlu olursunuz. Yukarıdan sizin için dualarımı eksik etmeyeceğim.
Seni seviyorum. Başka bir evrende görüşmek dileğiyle."
Video kapandığında gözlerim doldu. Her şey bir oyunun üzerine mi kuruluymus cidden?
Riki ye baktım.
"Bu video. Bu videoyu polise götürmemiz gerekiyor."
Riki kafasını salladı.
Evden dışarı çıktığımız gibi arabaya bindik. O an aklıma dank etti. Kılıfın arkasından çıkan fotoğrafı açtım.
İki erkek vardı. Bir tanesi Kyowon diğeri Felix in babası olmalıydı. Kucaklarinda ise iki tane bebek duruyordu. Tanımadığım adamın kucağında olan bebek Felix e çok benziyordu. Diğer bebek ise Jino'ydu.
İlkte bu fotoğrafı açsam sıkıntı kalmayacaktı.
Neyseleyip gözlerimi kapattım. O adamın tutuklandığını hayal ettim.
Umarım olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavaşça belini salla 'Sunki
FanficJay in kendisini dans yasirmasina yazdirmasi ile Sunoo, yine Jay in ayarladığı dans öğretmenine gider. Başlangıç: 14 Şubat 2023 Bitiş: 22 Haziran 2023