"güzelim uyan hadi!"
Başımda bağıran Riki ile hemen gözlerimi açtım. Yanında benim bavulum duruyordu.
"Ne oluyor sabah sabah be!"
"Hmm bir düşüneyim. Bu tatlı mı tatlı sevgilin üç kişilik bir tatil için otel ayırttı!"
"Üç kişi?"
Annem elinde ki terliği bana atarak konuşmaya başladı.
"Sizi yalnız bırakacağımı mı sandiniz? Sunoo Riki ile sevişirken bende sizi izlicem bunu unutma!"
Bu kadın cidden deliydi. Çatlak kadın!
Annem kahkaha atarken Riki ye baktım. O da gülüp beni yataktan kaldırdı.
"Ben bavuluna her şeyini koydum. Ama yine de bir bak derim. Tatil 1 haftalık. Ona göre koyacağını koy"
Kafamı salladım ve bavulu açtım. Cidden her şeyim buradaydı. Tek bir şey eksikti, üzerinde ay olan kolyem yoktu. Hemen onu bir pakete koyup, bavulun içerisine sıkıştırdım.
(Ay kolyesi tanıdık geliyor mu hanimlar?)
Hemen üzerimdeki pijamamı çıkartırken, Riki nin trene bakar gibi bakmasıyla durdum.
"Çıkacak misin?"
Sırıtıp çıktığında lanetler okudum ve üzerimi giyinmeye devam ettim.
Bir günlüğüne feminen takılsam nolur ki? Diye düşünüp etek giymiştim.
Evet Riki ağzıma sicacakti ama olsun. Beni kısıtlamıyordu. Ama kıskanıyordu. Bunu giydigim için kesin bana on tane laf edecekti.
(Etek bu üzerine de pembe bir bluz giydi)
Pembe dudak nemlendiricimi sürdüm ve dışarıya çıktım.
Salona gittiğimde annem gözlerini açtı ve bana baktı. Riki de arkasını dönüp bana baktığında gülümsedim.
"Sen ciddi olamazsın!"
Annem çığlık attığında güldüm.
Riki nin gözü segriyordu. Ama modumuzu düşürmemek için bir şey dememisti. Eminim.
"Hadi gidelim"
Dediğinde dışarıya çıktık. Annemin ehliyeti olduğu için arabayı o kullanacaktı.
Şoför koltuğunun yanında da iki kişilik koltuk vardı. Biz de oraya binmiştik. Bavulları arka koltuğa attık ve konuşmaya başladık.
Riki arada bir anısını anlatıp gülüyordu.
"Bizim oturduğumuz daire 7. Katta, amina kodugumun hırsızı nasıl çıktı oraya bilmiyorum. Beomgyu o gün evde değildi. Bende yalnız kalıyordum. Gece bir tikirtiya uyandım. Baktım siyahlı birisi balkonun kapısını açıp evin içine girdi. Hemen bir bıçak alıp adamın önünde dikeldim. Ama nasıl sinirliyim. Hırsıza bıçağı tuttum ve senin amina koyarım dedim. Birkaç dakika bakistik, sonra balkondan dışarıya çıktı ve gitti."
(Bunu hatirlayanlar çıkar mi be)
Annem kahkaha atarken yanlışlıkla kırmızı ışıkta fazla beklemiştik. Annem direkt gaza bastığında ben ve Riki koltuğa sinmistik.
Jeju adasına giden bir vapur vardı. Onun kalkacağı yere geldik ve annem arabayı kilitledi.
Bavulları aldık ve vapura bindik. Yaklaşık 30-40 dakika sonra Jeju adasında indik.
"Vay anam babam be! Burası resmen bir harika!"
Annem yine salak esprilerini yaparken, bizi almak için bir araba gelmişti. Ona bindik ve otele gitmeye başladık.
Otelin önüne geldiğimizde, çalışanlar bavulları aldılar, ve bize anahtarları bırakıp gittiler. İki tane oda vardı. Birisi tek kişilik diğeri çift kişilikti.
Ah tabi ki o klişelere girmeyecektim. Ben annemle aynı odada kalacaktım. Riki de başka odada. Ne kadar güzel değil mi?
Sanırım Wattpad kullanıcılarının bu duruma alışması gerekiyor. Çünkü birce Wattpad e meydan okuyor!
(Saka saka)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavaşça belini salla 'Sunki
FanfictionJay in kendisini dans yasirmasina yazdirmasi ile Sunoo, yine Jay in ayarladığı dans öğretmenine gider. Başlangıç: 14 Şubat 2023 Bitiş: 22 Haziran 2023