(Arkadaslar biliyorum evlatlik isleri cart curt kolay isler degiller. Ve zaman aliyor ama uzatmak istemiyorum ve direkt konuya giriyorum)
Akşam annemle konuşmuştuk Jungu nun evlatlık konusunu. Kabul etmişti. Neden etmesin ki? Fazladan eziyet edebileceği bir çocuğu daha olmuştu.
Sabah Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü (?)'ne gitmiştik. Annemin bekar birisi olduğunu öğrenince işler zorlamıştı. Ama para her şeydir. Riki para ile sorunu halletmişti.
Jungu artık Kang değil Park soyadını taşıyordu.
Jungu anneme baktı gülümseyerek.
"Artık benim annem sen misin?"
"Hayır tatlım senin nüfusta annen ben olarak gorunsem bile senin bir annen yok."
Çocuğun gözleri dolduğunda annem gülümsedi.
"Senin iki tane baban var, birisi şu salak oğlum diğeri de zengin damadım. Babanla nüfusta kardeşsiniz, ama normalde o senin baban."
Benim ve Jungu nun kafası karışmıştı. Ne yani annem bizim için mi evlat edinmişti Jungu yu?
"O zaman sen benim babamsın!"
Deyip bana sarılan Jungu ya baktım. Annem anneanne olmuştu? Yani kısmen.
"Ha bu arada küçük bey ben yaşları aklıma kazıyana kadar yüz kere sorarım. Yaşın kaçtı?"
"7 yaşındayım anneanne"
Annem gülümsemişti. Bir süre sonra Riki yanımıza geldiğinde sinirle ona baktım.
"Değiştirdin mi hattını?"
Kafasını sakladığında Jungu ona da sarılmıştı baba diyerek. Riki şaşkınca bana bakarken, annemi gösterdim. Anladım dercesine kafasını salladı.
"Sanırım artık seninle kalacağım."
Riki sırıtmaya başlamıştı.
"Artık beomgyu dan kurtulacağım!"
Bende güldüğümde Seul e dönmek için yola koyulduk. Normalde 3 gün daha kalmamız gerekiyordu. Ama Riki sabırsızlıkla Beomgyu yu evden kovacağı için erken dönmüştük.
Sanırım bizimkilere olayı anlatmam gerekiyordu.
Ben Heeseung, Jay, Sunghoon hyung ve Jake i çağırmıştım. Riki ise Jungwon ile Beomgyu yu çağırmıştı eve.
Ben riki ve bir de Jungu otururken, bizimkiler bizden açıklama bekliyorlardı.
Sunghoon hyung "evet? Bu çocukta nereden çıktı?' demesiyle Riki olaya başlamıştı.
Üstün körü anlatıp sonra da Beomgyu ya döndü.
"Jungwon un evine taşınacaksın. Senin odanı çocuğuma vereceğim"
"Çocuk yaparken bana sordun mu-"
"Ne yapması Beom! Evlat edindik."
Jungwon araya girdi.
"İlk olarak Beomgyu evimde boş yer var benimle kalacaksın başka çare yok. İkinci olarak ise siz değil kayınvaliden evlat edindi çocuğu."
Beomgyu oflamaya başlarken Jay hyung kahkaha attı.
"Of deme oh de lipton ic oh de OWMRUWJTJWJFJQJDMJa"
Kimse şakasına gulmezken tek Jungwon gülmüştü. Evet bunların sevgili olduklarına kanaat getirdim.
Heeseung hyung geldiğinden beri sessizdi.
En sonunda konuşmaya başladı.
"Tamam çocuğunuz oldu da nasıl bakacaksınız?"
"Babam zengin-"
"Biliyorum Riki, neyse babani sikeyim çocuğa bizi tanisana ne duruyorsun?"
Jake gülümsedi.
"Biz onun çılgın dayilariyiz değil mi!?"
Jungu gülümseyerek herkesi inceliyordu. Ben konuşmaya başladım.
"Bak şimdi, Bu Jay, Jake, Heeseung, Sunghoon, bunlar dayilarin. Yani benim tarafım. Bunlar ise Jungwon ile Beomgyu amcalarin. Yani diğer babanın tarafı."
-_-_-"-"-_+'_+_+₺(#(_+2(
Beomgyu nun odasını yapmıştık. Etrafı gece parlayan yıldızlarla doldurmuştuk. Bir tane çalışma masası, bir tane gardırop, kitap okumayı sevdiği için dünya çocuk klasiklerinin olduğu bir kitaplık, küçük prensli bir halı ile oda tamamlanmıştı.
"Tek eksiğimiz kaldı küçük bey. Kıyafet!"
Riki stüdyoya gitmişti. İlk ona bakacak, sonra avmye gececektik.
Jungu ellerini kaldırdı ve yaşasın dedi.
Aşağıya otoparka indigimizde, Riki nin şoförü bizi bekliyordu. Arabaya binip kapıların kapanmasını seyrettik.
Arabada giderken şarkı açtırmıştım.
"Love Battery"
Jungu nun şarkı adını söylemesiyle ona baktım.
"Biliyor musun?"
"Tabi ki! En sevdiğim şarkı olabilir."
Jungu nun diksiyonu çok iyiydi. Harika kültürlü, kibar ve saygılı bir çocuktu.
Öyle Bir anneden nasıl böyle bir çocuk çıkmıştı anlayamıyorum.
Şoför arabayı durdurduğunda bizde aşağı indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavaşça belini salla 'Sunki
FanfictionJay in kendisini dans yasirmasina yazdirmasi ile Sunoo, yine Jay in ayarladığı dans öğretmenine gider. Başlangıç: 14 Şubat 2023 Bitiş: 22 Haziran 2023