Jeongin yaklaşık bir haftadır bizde kalıyordu. Ve çok sık dışarı çıkıp, acayip derecede Jakele takılıyordu. Tamam bir şey demiyorum takılmasına ama, geçenlerde Jake i Riki nin yanında gördüğümden beri ona karşı şüphe ile yaklaşıyorum.
Ya bunlar bir olup bizi barıştırmak istiyorlarsa. Evde tırnaklarıma siyah oje sürerken dışarıdan bir ses geldi.
Hemen dışarı çıktığımda Jeongin ve Jake, ortalarında da riki vardi. Mikrofonu eline aldı. Tam bağırmaya başlayacaktım ki, Riki konuşmamı böldü.
"Sunoo, biliyorum. Beni affetmemekte haklısın. Esseklik ettim. Sana o sözleri söylememem gerekirdi. O an bir sinirle söylediğim şeyler, ileriki günlerde en çok acı çekmeme sebep olan şeyler oldular. Biliyorum yine beni affetmeyeceksin ama, artık bu son. Bir umut beni affedersin diye geldim ve bu konuşmayı yapıyorum. Eğer bu sefer de beni affetmezsen artık vazgeçip Japonya ya gidicem. Lütfen artık. Bir umutta olsa beni af-"
Sözü yarım kalmıştı, hemen gidip ona sımsıkı sarıldım.
"Sana acı çektirdiğim için çok özür dilerim."
"Bende hayvanlık ettigim icin cok ozur dilerim. Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
Oradan bir ses duyuldu.
"Sonunda be! Yaşasın!"
Jake le Jeongin ikonik danslarını yapıyorlardı yine.
Of bu ikisi.
Riki yi elinden tutup evin içine götürmeye başladım.
Diğerleri hoparlörü götürsünler.
Evin içine girip koltuğa oturduk. Tam o sırada ise Jungu koşarak Riki nin üzerine atladı.
"Canım babam seni çok özledim."
"Bende seni çok özledim canım oğlum benim."
Bir anda aklıma dank etti.
Konon ve Sola neredeydi?
"Riki, konon ve sola yi ne zamandır görmüyorum. Buradalar mi?"
"He ikisi, onlar Japonya ya gittiler iki haftaligina. Konon Sola ya japonca öğretecek."
Anladım manasında kafamı salladım. Tam o sırada içeriye, Jungwon, Beomgyu, Jeongin, Jake, Jay, Sunghoon ve Heeseung hyung daldı. Yani girmediler direkt daldılar.
"Sen akillanmadin mi ulan!"
Sunghoon hyung riki nin üzerine atlamisti. Heeseung hyung ise Sunghoon hyung un üzerine atlamisti.
Riki bağırmaya başladı kolum kolum diye. Sanırım kırıldı.
Jake de bağırmaya başladı.
"Siz deli misiniz!"
---
Şuan Riki nin kolu alçıya alınıyordu. 🙂.
Sanırım fazla beddua etmiştim bu yüzden oluyordu bunlar.
(Bundan sonraki bölüm eheheheh)
Şimdi Riki ile beraber hastanenin dışındaydık. Heeseung hyung arabayla bizi bekliyordu. Pişman değildi. N zaman olmuştu ki zaten.
Riki ölse kına yakacak o derece. Ama seviyorum hyungumu ya.
İstemsizce kapıyı açtı.
"Geç."
Riki sırıtıyordu. Çünkü eğer heeseung hyung ona bir şey yapmaya kalksa tam karşımızda polisler vardı. Boşuna başını belaya sokmak istemiyordu.
Ön tarafa oturdu. Bende arka kapıyı açıp oturdum. Heeseung hyung arabayı çalıştırdı ve ilerlemeye başladık. Riki daha okula başlamadan sakat kalmıştı.
Bir aylık izin aldık onun için.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavaşça belini salla 'Sunki
FanfictionJay in kendisini dans yasirmasina yazdirmasi ile Sunoo, yine Jay in ayarladığı dans öğretmenine gider. Başlangıç: 14 Şubat 2023 Bitiş: 22 Haziran 2023