şerefsiz doktor iş başında

212 38 10
                                    

Riki ye solunum cihazı takılmıştı. Bu akşam Konon kalmak istemediği için yine ben kalmıştım Riki nin yanında.

Artık saat 00.38 olduğu için uyumak istemiştim. Koltukta yüzümü Riki nin olduğu tarafa dönerek uyuklamaya başlamıştım.

Saat gece 02.34 civarlarinda bir takirti sesine uyanmıştım. Gözlerimi açmak istemiyordum. Çünkü küçüklüğümden beri hayaletlere ve paranormal hikayelere çok inanan bir insandım. Ve o saatte bu takirti sesleri beni korkutuyordu.

Yavaşça gözlerimi açtım. Karışımda bir gölge Riki nin yatağına bir şeyler yapıyordu. Birden kaşlarım çatıldı. Solunum cihazının fişi çekilmişti. Ses yapmadan koltukta doğruldum ve yanımda bulunan cam termosu, adamın kafasına geçirdim.

Cam şişe kırılırken Riki yatağında zıplamıştı.

Ben adamın bayıldığından emin olduktan sonra Riki nin solunum cihazının fişini taktım. Ardından ışıkları gidip açtım. O sırada Riki uyku sersemligini üzerinden atmış, cihazı ağzından çekmişti.

"Noluyor?"

İçeri dalan hemşire ile ona baktım.

"Şu yerde yatan kişi, kim olduğunu bilmiyorum, Riki nin solunum cihazının fişini çekmişti. Bende kafasında cam şişe kırdım."

Hemşire birden donmuştu.

"Y-yüzüne bakalım"

Kafamı salladım ve maskeyi yerde yatan adamın ağzından çektim. Beklediğim kişi çıkmıştı.

Eminim benimle beraber sizde bekliyorsunuzdur. Evet doktor! Her şeyin içinde bir de bu eksikti.

Adam bayılmıştı mal gibi yatıyordu. Hemşire hastane polisini çağırmaya gitmişti. Bende yerde ona bakıyordum. Riki ye bakayım derken birden kasığıma yumruk yememle yere düştüm.

Camlı yere düştüğüm için elime batmıştı camlar. Ben doktora bakarken doktor hemen odadan çıkmıştı. Bağırmaya başlamıştım ama kimse beni duymuyordu. Sert vurmuştu orospu çocuğu. Yerde kivranirken 3 dakika sonra hemşire ve 2 polis girmişti içeri.

Ben hâlâ yerde kivranirken hemşire kaçtı diyerek bağırmaya başlamıştı.

-

3-4 gündür kimse onu görmemiş. Yer yarıldı da içine girdi sanki orospu çocuğu.

İlkte kamera kayıtlarına yakalanıyor sonra haber yok.

Polisler tıkanmış durumdalar. Hepimiz solgun bir şekilde sonucun çıkmasını bekliyoruz.

Ben Riki nin elini tutarken içeri Sola girmişti.

"Abi nasıl oldun?"

"İyiyim güzelim sen beni merak etme. Enişten iyi bakiyor bana."

Göz kirptiginda Sola ile ikimiz güldük. Ardından yatağa yaklaşarak diğer elini de o tuttu.

"Merak etme abi her yerde o adamı arıyorlar. Bulduklarında cezalandiracaklar. Her şey çok güzel olacak."

Annem birden odaya dalmıştı.

"beomgyu bayıldı."

Riki nin elini yavaşça yatağa bırakırken konuşmaya başladım.

"Ne?"

"Önemli bir şey değil. Sadece sabahtan beri yemek yememiş salak ondan kan şekeri düşmüş. Sonra da bayıldı amk malı."

"Offf"

"İyi mi şimdi?"

"Aman arkadaşını da merak edermis. Canım damadim ya."

"Anne iyi mi diye sordu çocuk!"

"He iyi iyi mal mal yatiyo orada. Sanırım uyuyor ama doktorlar bayıldı dediler. Neyse banane."

Elini sallayarak odadan çıkmıştı. Bıktım bu kadından ya!

Yavaşça belini salla 'SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin