korkak

266 35 27
                                    

-yazar bakis acisi beyler-

"hadi hadi lütfennnn Jungu ya annem bakacak zaten hadi Riki lütfen. Gidelim. Uzun zamandır böyle bir tatil yapmamıştik!"

"Of tamam gidelim. Hadi hazırlan."

"Tamammm"

Sunoo koşarak odasına çıkmıştı. Altına dizlerine gelen bir şort ve, üzerine ise oversize bir t-shirt giymişti. Saçlarına pembe çıtçıtlı tokalar takmıştı. Ve aşağı inip Riki nin elini tutmuştu.

"Hadi gidelim."

Riki de ayağa kalkıp şoföre haber vermişti.

"Saçlarındaki tokalar cok dikkat cekmez mi sence de?"

"Dikkat çeksin diye taktım zaten."

"Dikkit ciksin diyi tiktim zitin"

Riki mırıldandı ama Sunoo onu duymuştu.

"Hey. Sen beni mi kıskanıyorsun?"

"Hayir ne alakasi var?"

"İyi öyle olsun."

Arabanın yanına geldiklerinde hemen bindiler.

"İlk hangisine binelim?"

"Senin için atlı karınca uygun bence."

"Yaa! İlk olarak salıncağa binelim."

"Sunoo ben şaka yapmıştım atlı karınca olayında."

"Off. Salıncak çok yükseğe çıkartıyor."

"Peki..."

Riki nin sesi titremisti. Yükseklik korkusu vardı. Ama Sunoo için dayanacaktı.

Lunaparka geldiklerinde Sunoo jeton almaya koşmuştu. 10 tane alıp geri gelmişti.

"Hadi bakalım salıncak bekle bizi!"

Riki nin elinden tutup koşarak salıncağa getirmişti. Merdivenleri çıkıp iki tane yan yana olanları kapmışlardı.

Salıncak dönmeye başlayınca Riki sıkıca Sunoo nun elini tutmuştu.

"Riki bundan mi korkuyorsun? Daha kamikazeye binmedik tanrı aşkına!"

"Kamikaze mi?"

Riki nin kalbi teklemisti.

Salıncak biraz daha yükseğe çıkıp hızlandığında riki nin eli kaymış ve Sunoo dan ayrılmıştı.

Büyük bi çığlık atmıştı ama kimse duymamıştı.

Gece geldikleri için lunapark daha da kalabalıktı.

Sunoo ellerini havada tutup bagiriyordu. Dışarıdan eğlenceli görünmese bile çok eğlenceliydi salıncak.

Bir süre Riki çığlık atmıştı. Sonra salıncak yavaşladı. Ve durdu. Herkes inerken Riki koşarak aşağı inmişti. Sunoo da onu takip etmişti.

Sunoo Riki ye döndü.

"Şimdiiii çarpışan arabalara!"

Koşarak çarpışan arabaların olduğu yere gitmişti. Tam da bitisine denk gelmişti. Hemen bi araba kapıp riki nin gelmesini bekledi.

Riki de geldiğinde, iki kişiden tek jeton alındığı için önce Sunoo nun jetonunu harcamışlardı.

"İlk ben sonra sen süreceksin."

Çalıştığında Sunoo ani bir şekilde dönüş yapmıştı. Riki bir yere tutulmuştu. Lunaparklardan nefret ediyordu.

Sunoo nun arabasına hızlıca bi araba çarpmıştı. O sarsıntı ile Riki bayılmıştı.

Yavaşça belini salla 'SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin