yalanların ortaya çıkması

179 34 51
                                    

Annemle üvey babamın nikahından çıkmıştık şimdi. Bu adamı hiç sevmiyordum. Kanım almiyordu abi.

Neyse annem mutluysa gerisi önemli değildi.

Jungu birden annemin üzerine atladı.

"Canım babaannemm"

Tam o sırada telefonum çaldı. Jeongin arıyordu. Ne zirvalicak cok merak ediyordum.

"Ne var?"

"Acilen ikinizin evine gelmen gerekiyo."

"Orası artık sadece riki nin evi benim değil."

Konuşmam üvey babamın dikkatini çekmiş, can kulağı ile beni dinliyordu.

"Çok önemli Sunoo."

Telefonu yüzüne kapattım ve anneme döndüm.

"Anne yeniden tebrikler ve ben Riki nin evine gidiyorum."

"İstersen ben bırakı-"

"İstemez."

Üvey babama da ters cevabı verdikten sonra Jungu yu kucağıma aldım. Yoldan geçen bir taksiyi çevirdim ve bindim.

"Ya babacim babaannem ile kalmak istiyorumm."

"Jungu babana gidiyoruz tatlim."

Şoför bize baktı.

"Çok genç baba olmuşsun evlat, zor olmuyor mu?"

"Üvey oğlum dayicim."

Adam kafasını salladı ve sürmeye başladı. Riki nin evinin önüne geldimizde parayı ödedim ve arabadan indim.

Jungu nun kolundan tutup yürümeye başladım.

Kapıyı çaldım ve açılmasını bekledim.

Jake açmıştı kapıyı, onu kenara çekip içeri girdim.

"Ee önemli olan ne?"

"Salona geç."

Salona girdiğimde Jungu Riki nin üzerine atladı. Büyük masada bir bilgisayar duruyordu. Riki nin yanında Jeongin, Beomgyu ve Jungwon vardı.

"Gel sana bir şey göstereceğim." Dedi riki. Gittiğimde, bir kamera kaydını açtı ve oynatilmaya başlandı.

Kayıtta, ben ve Jungu nun asansöre bindiği kayıt vardı. Biz Riki nin katına gelmeden iki dakika önce, asansörün önünde Riki ile öpüşen kız vardı. Bizim kata yaklaştığımızı görünce hemen Riki nin odasına girdi. Şimdiki kayıt Riki nin odasindandi. Kiz biraz dolandi, ardından birden riki nin kucağına oturup onu öpmeye başladı. Riki ittirmek için elini kızın beline koymuştu, tam o sırada ben giriyordum içeri.

Kayıt burada sonlanmisti.

Ne yani ben her şeyi yanlış mı anlamıştım?

Riki yüzüme baktı.

"Beni affedebilecek misin?"

"Özür dilerim."

Dedim ve onun kucağına çıkıp sımsıkı sarıldım.

Dünyanın en güzel hissiydi bu his.

"Seni dinlemedigim icin çok özür dilerim."

(Riki ye sallayanlar göt oldu şuan OWJDWKFJKFMWJ)

"Sorun değil güzelim. Senin yerinde kim olsa aynısını yapardı."

"Özür dilerim."

Göz yaşlarım benden habersiz akmaya başlamıştı bile. Riki başımı okşadı.

"Aglama. Ben yanindayim."

Jeongin ve Jake çak beşlik yapmışlardı.

Artık her ne olursa olsun Riki yi dinleyecektim. Kafama eseni yapmayacaktim.

Yavaşça belini salla 'SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin