Seungmin kafeye geldiğinde arkadaşını görmüştü, gülümseyerek uzaktan el salladı.
"Selaaammm, fazla bekletmedim değil mi?"
"Hayır bende yeni gelmiştim"
Birbirlerine sıkıca sarıldılar. Uzun zamandır görüşmemişlerdi. E özlemişlerdi tabi. En sonunda Yeonjun kesin bir dille buluşalım demişti.
"Ee nasılsın görüşmeyeli nasıl gidiyor bakalım"
"Güzel yani herşey normal her zamanki gibi"
"Açıldınmı Soobin'e" göz kırparak söylemişti bunu Seungmin.
Yeonjun gülerek kafasını evet anlamında salladı. "Evet, sevgiliyiz 5. Yılımızı giricez"
"Oha oldumu o kadar"
"E tabi olum ne sandın, arayıp sorduğun mu var" ikiside gülmüştü.
"Sen nasılsın, Minho'yla nasıl gidiyor"
"İyiyim öyle herşey aynı ama Minho'yla gidiyormu emin değilim"
"Niye lan noldu, kavga mı ettiniz"
"Neredeyse 5 aydır sadece çalışıyor. Hiçbir türlü benle iletişime geçmiyor, yatağa gelmiyor"
"Sıçarım onun işine senin gibi bi çocuğu yakalamış ve ilgilenmiyormu bana tarih ver geliyim Soobinle güzel bir dayak atıyım şuna"
Seungmin güldü "Sakin ol paşam, bizimkiler daha dün dövdüler" eliyle göstererek "Dört kişi hemde"
Yeonjun mutluluktan kahkaha attı "İyi bari akıllanmıştır"
Seungmin kafasını salladı ve "Neyse bırak şimdi Minho'yu falan kaç yıl sonra görüşmüşüz bunları konuşmayalım. Mavi kafa"
"HEY HOĞP , bana öyle seslenme kaka kafa"
Eskiden olduğu gibi birbirlerine hitap ettikleri şekilde konuşuyolardı. Cidden özlemişlerdi.
...
Minho merdivenlerden yukarı çıktı. Odalarına gitti. Kıyafet dolabının kapağını açtı Minho. Seungmin'in kıyafetlerinden birini aldı ve doya doya kokladı, yere oturdu. Hem kokluyor hem ağlıyordu. Bunun böyle olmasını o istememişti.
~~~~~~
Selamm nasilsinizzOy sınırı: 13
Seviliyonuz gorusuruzz baayy