Ufak Kavga

841 78 51
                                    

Seungmin'in Anlatımıyla

Sabah uyandığımda Minho çoktan uyanmış beni izliyordu. Onu görünce yüzüme istemsiz gülümseme yayıldı. Minho'da gülümseyerek konuştu.

"Günaydın Min"

"Günaydın"

Ardındanda dudağımı hızlıca öpüp geri çekildi ve konuştu.

"Dün son aylarımın en güzel günüydü"

"Benimde öyle"

Bana yaklaştı ve sarıldı, yanağını kafamın üstüne dayadı.
"Herşey için özür dilerim bebeğim, seni asla üzmek istemezdim"

"Minho bunları konuştuğumuzu sanıyordum. Bunların bir önemi yok. Sonuçta artık birlikteyiz"

"Ama aklıma geldikçe"

"Gelmesin aklına falan, ben üzülmüyorum artık sende üzülme"

"Ama Seungm-"

"Minho dedim! Düşünmiceksin"

Dediğimin üstüne daha fazla birşey demedi. Ona tuvalete gidip geleceğimi söyledim.

Tuvalete girdiğimde elimi yüzümü yıkadım, hızlıca dişlerimi fırçaladım ve çıktım. Odaya geri döndüğümde Minho tavana bakıyordu. Muhtemelen dün olanları düşünüyordu. Yavaşça yanına yaklaştım ve yatağa çıktım kendi tarafıma geçtikten sonra kafamı Minho'nun göğsüne koydum, direkt kollarını bana sardı ve konuşmaya başladım.

"Dün olanları mı düşünüyorsun?"

"Evet"

"Peki nasıl hissediyorsun?"

"Seninle olduğum için mutluyum gerisinin bi önemi yok" gülümsedim

"Cevaptan kaçtın"

"Ne yani? Seungmin-ah benle olmaktan mutlu değil misin?" Aniden kalktım şaşırmış gözlerle bana baktı.

"Ya tabikide mutluyum hatta dünyanın en mutlusu benim seni çok seviyorum her saniye seninde dibinde durabilirim ama sadece o durum için nasıl hissettiğini-"

"Sakin ol bebeğim. Sadece şaka yaptım. Benle konuşmaya konuşmaya şakalarımıda unutmuşsun belli"

"Yah" geri olduğum pozisyona döndüm, Minho'da direkt sardı beni kollarıyla.

"Nasıl hissettiğimi bende bilmiyorum. Herşey üst üste geldi. Hala aklım almıyor. Annemi öldü sanıyordum meğersem ölmemiş ve beni hiç sevmemiş. Hayatım boyunca yanlış kişiden nefret etmişim"

Bunları söylerken yüzünü göremesem bile gözünün dolduğunu anlamıştım aynı zamanda seside titriyordu.

"Bunların hepsinin üstünden birlikte gelicez"

"İyiki varsın bebeğim"

"İyi benimsin Minho'm"

...

"Seungmin ben seçemiyorum sen yardım etsen?"

"Hadi ama Minho alt tarafı üstüne giyecek birşeyler seçiceksin"

"Ama ben senin gibi seçemiyorum hemen, nolur ki yardım etsen"

"Of tamam" dedikten sonra Seungmin kısık sesle 'koca bebek seni' demişti.

"Ne dedin sen?"

Seungmin telaşla.
"Ne dedim ben?"

"Koca bebek mi dedin?"

"Yiooo ne alaka canım sen öyle duymuşsundur"

Minho gülerek konuştu. "Yo yo ben doğru duydum, sen bana koca bebek dedin"

'İlgi (2min)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin