*1 ay sonra*
Yine Seungmin'in yatağa yalnız yattığı bir akşamdı. Her gün olduğu gibi. Ama artık bu son gündü. Çünkü Seungmin'in birini bekleyecek 'eşi' olmayacaktı. En sonunda Minho'dan boşanma kararı almıştı. Neredeyse 4 yıllık evliliğini son 1 yılı yüzünden bitiricekti. Ama son 1 yıldır hiçbir iletişime geçmemişlerdi. Seungmin'in artık canına tak etmişti. Yarın sabah boşanacaklarını Minho'ya söyleyecekti.
^^^^^^
Seungmin uyandığında, elini yüzünü yıkamadan direk merdivenlerden aşağı indi. Görüş alanına direk laptobuyla ilgilenen Minho girmişti. Yanına oturdu ve öylece bekledi.
Minho sonradan kafasını Seungmin'e doğru çevirdi. Sorgularcasına baktı. Ardından Seungmin derin nefes alarak konuşmaya başladı."Boşanalım mı?"
"Ne?"
"Bildiğin boşanalım biz ya, zaten 6 aydır 'geldim,gittim,çıkıyorum' dışında bir sohbetimiz yok. Yatağa gelmiyorsun. Kim bilir beki götün oraya yapışmıştır herneyse.
Minho belli ki biz yapamadık, bizden olmuyo fazla sıkmaya gerek yok bence. Hem seninde benimde kafamız rahat olur"
Nefes aldı ve tekrar konuştu.
"Ben evden çıkarım merak etme""Olmaz öyle şey sen burda kal, ben giderim"
"Kabul ediyorsun yani"
"Evet"
Ne yani herşey bu kadar kolaymıydı. Sanırım cidden artık burası son duraktı.
"Güzel, ozaman ben boşanma davasını açmaya gidiyorum zaten iki tarafında rızası olduğu için tekte hallolur"
Minho kafa salladı.
Seungmin merdivenlerden yukarı doğru çıkıyordu. Telefonunu hızlıca aldı ve gruba girdi.
Seungmin:
BosaniyoruzChangbin:
NeHyunjin:
HaJeongin:
Ahahah guzeldi buChan:
Sen ciddi misinSeungmin:
Evet ben gayet ciddiyim
Artik yetti
Minhoyla bosaniyoruz
Az once konustum
Oda kabul etti
Tek seyde bosanirizChangbin:
Ne dicegimi bilemiyorumSeungmin:
Dicek bisey yok
Bu karara sevindiginizi biliyorumJisung:
hic yalan soyliyemicem
Suan sahsen sevincten zipliyorumChan:
Jisung!Jisung:
Ne be
Kardesim onun yuzunden cok cekti
Yalniz kaldi
Simdi en azindan beklemesi gereken biri olmicak...
Minho'nun Anlatımıyla
Seungmin evden çıkmıştı. Gittiği anda yine heryeri dağıtmıştım. Sinir krizi. 4 yıllık evliliğimiz bitiyordu. Buna ben sebep oldum. Seungmin'i üzdüm. Ama isteye...
O gün Seungmin akşama kadar gelmedi ve bende rahatça ağlayabildim. 6 aydır içimde tuttuğum gözyaşlarım 18 Nisan 2023 de gözlerimden aktı. Bugün yani 18 Nisanda Seungmin 'boşanalım' demişti. İşte ozaman korktuklarım başıma gelmişti.
Minho:
FwlixFelix:
Hyung
Noldu
AgliyormusunMinho:
BpsaniyorzFelix:
Ne ne yapiyosunuz
Evde misin gelip alicam seniMinho:
Evwt wvdeyomFelix:
Geliyorum...
Felix eve geldiğinde heryer birbirine girmişti. Minho'da öylece yerde yatıyordu, aynı zamanda ağlıyordu.
"Hyung!"
Minho hafif başını kaldırdı, Felix olduğunu görünce geri koydu kafasını. Felix hemen Minho'nun yanına gitti, onu kaldırdı ve oturttu.
"Noldu anlat şimdi herşeyi"
"Boşanıyoruz" ağlamaktan artık sesi çıkmıyordu.
"Gidip Seungmin'le konuşmamı ister misin?"
"Ne, hayır. Böylesi onun için daha iyi olur"
"Ama hyung şu halini görmüyor musun"
"Hayır dedim Felix"
"Peki peki , gel dışarı çıkalım hava alırsın" kafasını salladı Minho "Ama önce şuraları toplayalım"
Etrafı topladıktan sonra kapıya yöneldiler tamda Seungmin kapıyı açtı ve gördüğüyle şaşırdı. Felix'i görmezden gelerek Minho'ya döndü.
"En erken 1 hafta sonraya verdiler. Sanırım 1 hafta daha burda kalmanda sakınca yok" dedi ve Minho'nun cevabını beklemeden yukarı çıktı.
Minho ve Felix birbirlerine öylece baktılar ve dışarıya çıktılar.
^^^^^^
Bolumu yarın atcam demistim unutmusum şimdi aklima geldi..