Nikah Tarihi

312 52 14
                                    

"Seungmin kalk. Kalksana be. Hadi"

Minho, Seungmini uyandırmaya çalışıyordu. Ne kadar dürtsede uyanmamıştı.

"Ay uyansana be adam kış uykusunami yattın"

"Hayır dün birseyde yapmadik sayende. Yapsak hadi tamam uyanma"

Minho kendi kendine konusmaya başlamıştı. Minho, Seungmin'in başının dibinde duruyordu. Tek careyi kocaman bir öpücükle buldu.
Ellerini Seungmin'in yanaklarina yerlestirdi. Yüzüne yaklaştı ve dudağını sadece değdirdi. Sonradan dudaklarini hareket ettirmeye başladı.
Seungmin sonunda uyanmisti. Şaşkın gözlerle Minho'ya bakiyordu.

"Napıyon be"

"Sonunda!"

"Noldu?"

"Kış uykusuna yatmadigina emin misin?"

"Ne diyorsun Minho?"

Seungmin uyku sersemliğiyle hiçbir şey anlamiyordu.

"Kalk hadi gidiyoruz"

"Nereye?"

"Gidince görürsün" Minho, Seungmin'in elinden çekistiriyordu.

"Ya ne bu acele Minho. İyi misin bugün? Dur bi yuzumu yikiyim, ustumu değiştiriyim"

"Off. Hızlı ol"

Seungmin güldü. "Çocuk gibisin cidden"

"Tek sana özel bebeğim"

Seungmin hazirlanmis Minho'nun yanına inerken Minho onun elinden tutmus. Arabaya doğru yol almıştı bile.

Geldiklerinde Minho hızlı ama dikkatlice arabayı park etti. İnmeden Seungmin konuştu.

"Sakin. Geç kalmiyoruz ya?"

"Kalıyoruz. Her saniye daha da geç kaliyoruz Lee Seungmin-ah"

"Kim Seu-" Seungmin karşısında gördüğü binayla sözünü tamamlamadan yarıda kaldı.

Minho arabadan indi ve Seungmin'in kapısı açtı. Indiklerinde hala Seungmin şoktaydi.

"M-minho" Gülümseyerek Minho'ya döndü. Havaya uçmamak icin zor duruyordu. "Sen cid-ciddi misin?"

"Sence?" Seungmin Minho'nun boynuna atladı. Hem gülüyordu hemde Minho'nun yanaklarından öpüyordu. Minho Seungmin'i kucaklayıp etrafında döndürdü.

"Girelim mi?"

"Evet"

El ele beraber nikah tarihi almaya binaya girdiler.

...

"Çok mutluyumm Minho"

"Bende aşkım"

"Nerden aklına geldi birden?"

"Hem zaten düşünüyordum birde dün evlenmeden olmaz diyince neden bugün tarih almayayım dedim?"

"Ha yani sirf şey yapmak için mi? İnanamıyorum sana Minho"

Seungmin kollarını birbirine dolamis büyüğüne arkasını dönmüştü.

Minho 'ah' gibi bir ses cikarip kollarını Seungmin'e doladı. Çenesinide omzuna dayadı.

"Tabiki hayır Seungmin. Bunu sende biliyorsun. Hem zaten istesem dün yapabilicegimi bilmiyor muydun? Biliyordun. Artık seni 'Lee' olarak tekrardan görmek istiyorum. Resmiyettede tekrar Lee Seungmin olarak görünmeni. Sonsuza kadar benim olmanı istiyorum"

Seungmin tabiiki bunu biliyordu yinede şaksina trip atmak istemişti ama Minho'nun söyledikleri gözlerinin dolmasını sağlamıştı bile.

Seungminde kollarını Minho'ya doladı ve saçlarıyla oynamaya başladı.

"Seni seviyorum" derken sesi titremisti. Minho, Seungmin'in ağladığını fark etti.

"Hadi ama. Aglama güzelim"

"Kes sesini. Mutluluk göz yaşları bunlar"

^^^^^^^^^^^^
Final istiyorum artik

Yorum atin bare ya

Bayss

'İlgi (2min)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin