"Minho nerede? Minho nerede?!" Seungmin nikaha 10 dakika kala odada minhoyu bekliyordu.
"Sakin olsana gelir şimdi."
"Hyunjin bizim 10 dakika sonra nikahımız kıyılacak bu minho nerede?"
"Minho bu gene kedi falan görmüştür."
Seungmin histerik bi tch sesi çıkardı. "Hyunjin sırası mı şimdi salak."
"Ay of ne bileyim seungmin gelir işte gel hadi girelim içeri."
Hyunjin, Seungmini zorla oturduğu yerden kaldırmıştı. Kalkarken söylendi "Hayır bir de düğün de değil yani sadece evet dicez nereye kayboluyor ya?"
"Seungmin kendinde diyorsun düğün yok sakin olsana başımın etini yedin."
"Kes lan sırık."
...
"Lee Minho hâlâ gelmedi mi?" Nikah memurunun sorduğu sorunun cevabını kimse bilmiyordu.
Chan kimsenin cevap vermeyeceğini anlayarak lafa atıldı.
"Birazdan burada olur."
Seungmin stresten ayağını sallarken nikah memuru tekrar konuştu. "Bakın benim daha koyacak bir sürü nikahım var damat bey gelmiyorsa gidiyoru-"
Gürültüyle açılan kapıya döndü tüm gözler.
Hızla nefes alan Minho, "Geldim!" Seungmin, Minhoyu görmesiyle ayağa kalktı. "Tanrı aşkına! Neredeydin?"
Koşarak masaya ulaştığında Seungmin'in alnını öptü. "Anlatırım sonra."
"Tamam o zaman artık başlayabiliriz." Boğazını temizledi nikah memuru.
"Lee Minho, hiç kimsenin etkisi altında kalmadan hastalıkta sağlıkta ölüm sizi ayırana dek Kim Seungmin'i kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"
Minho yanında tekrar eşi olmak üzere olan sevdiğine baktı. "Evet!"
Alkışlar.
"Siz Kim Seungmin, hiç kimsenin etkisi altında kalmadan hastalıkta sağlıkta olum sizi ayıran dek Lee Minho'yu kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"
"Eveet!"
Tekrar alkış.
Nikah memuru ayağa kalktı. "Bende sizi eş ilan ediyorum."
Evlilik cüzdanını seungmin'e uzattı. Gerisi klasik düğünlerde yaşanan şeyler Minho seungmin'i alnından öptü ve sarıldı.
Tebrik etmeler bittikten sonra Changbin "E bu mutlu günü daha da mutlu yapmayalım mı?" hepsi şaşkın bakışlarıyla changbin"e bakıyordu. Minho dışında o her şeyi çoktan öğrenmişti.
Changbin ayağa kalktı ve odadan çıktı. Odaya geri dönerken elini tuttu.
"İşte sevgilim!"Hepsi şaşkınlıktan ayağa kalktı. "Felix!"
"Nasıl oldu?"
"Changbin hyung?"
"Her şeyi anlatacak Felix önce tebrik mı etseniz bizi?"
Hepsi merak ettiğinden şuan laf üstü tebrik ettiler. Changbin içten olmayan tebrikler göz devirdi ve sevgilisini kolunun altına aldı. "Anlat güzelim."
Felix her olanı anlattı. "Her şaçmalığım bu yüzdendi."
Teker teker felixe sarıldılar ve bu sefer içten tebrik ettiler.
"Minho sen niye şaşırmadın?" Minho ellerini yana açarak bilmem dedi.
Seungmin gözlerini kıstı. "Zaten biliyordun değil mi?"