Nefret Edilen Yanlış Kişi

904 83 45
                                    

Seungmin uyandığında yanına yatan Minho'yla gülümsedi. Uzun bir süreydi ama geçerli bir sebebi vardı. Sonuçta bunun bir önemi yoktu artık beraberlerdi.
Seungmin, Minho'nun üstüne çıkarak
"Hadi uyaaan, uyku zamanı bitti. Seni koca bebek"
Minho mırıltılar çıkardı. "Ya...Seungmo. Bırakta uyuyayım"

"Hayır dedim. Uyumak yok dedim. Uyku zamanı bitti dedim. Uyanılacak dedim."

Minho aniden kalktı ve Seungmin, Minho'nun üstünden düştü.

"Heeeyyyy"

"Beni uyandırmanın cezası"

"Sus be sus. Kaç ay sonra sana kavuşmuşum uykuylamı geçiricem"

Minho küçüğünün haklı olduğunu bildiği için sustu. "Hadi kahvaltıya. Ben hazırlıcam ona göre"

Seungmin anında mutfağa koştu ve büyüğüne seslendi. "Hadisine ya gel çok yavaşsın"

Minho kahkaha atarak aşağı indi. "Çok heycanlısınız bakıyorum ki" sırnaşarak elini küçüğünün beline koydu ve kendi sırtını duvara yasladı.

"Hm, hak verirsinki"

Minho küçüğünün dudağına yapıştı. İki dakikalık öpüşme sonrasında ayrıldılar. "Hadi asker marş marş" küçüğünün kalçasına vurarak söyledi büyük olan.
Birlikte kahvaltı hazırladılar. Biraz etrafı batırmış olabilirler ama buna değerdi.

Güzel bir kahvaltının ardından salonda kucak kucağaydılar. Uzun süre öyle kaldıktan sonra büyük olan konuştu.

"Bebeğim benim halletmem gereken bir işim var seni Chan'a bırakalım hadi"

"Nereye ya ve ben evde kalabilirim"

"Seungmin, korkuyorum. Sana zarar vermesin lütfen ısrar etme, Chan'ın yanında en azından güvenli olursun"

"İyide nereye"

"Herşeyi kökünden halletmeye"

"Min-"

"Hadi Seungum"

Minho önce Seungmin'i indirdi ve birlikte evden çıktılar. Minho, Seungmin'i Chan'a bıraktı ve Chan'la kapıda konuştular.

"Ona mı gidiyorsun"

"Evet"

"Dikkatli ol"

Kafa salladıktan sonra babası denen herifin yanına gitti. Kapıyı alacaklı gibi çaldı. Adam kapıyı açtığında anlamaz bakışlarını sundu. İçeri dalarak girdi Minho.

"Bana bak. Buraya son defa konuşmak için geldim"

"Ne istiyorsun"

"Bizden uzak duracaksın"

"Neden?"

Sinirlerine hakim olamadı.
"NE NEDEN YA NE NEDEN. ONA ZARAR VERICEKSIN DIYE AYLARCA ONA NASIL DAVRANDIM BILIYORMUSUN. A DOGRU ARTIK HER NE BOK YAPIYORSAN BİLİYORSUNDUR. MUTLUSUNDUR UMARIM.

"Öncelikle sakin ol evlat ve sesini kıs"

"KISMAZSAM NOLUR BENİDE ANNEM GİBİ ÖLDÜRÜR MÜSÜN"

"Gerekirse evet"

"UZAK DURUCAKSIN BİZDEN. NE İSTİYORSUN BENDEN YA SEVDIKLERİMDEN"

"Seni korumak"

Minho sinirine hakim olamadı ve etrafında ne varsa devirdi aynı zamanda avazı çıktığı kadar bağırıyordu.

"SEN VE BENİ KORUMAK HA? NE KOMİKMİŞ. ANNEMİ ÖLDÜREN BİRİMİ DIYOR BUNU"

Babasıda artık sesine hakim olamadı.
"ANLA ARTIK HEPSİ SENI KORUMAK İÇİNDİ. HEPSİ SENI O-"

'İlgi (2min)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin