Minho kapıyı açtı ve evlerine girdiler.
"Ne gündü ama"
"Hm? Bir şey mi dedin?"
"Minho iyi misin? Deminden beri konuşuyorum duymadın mı?"
"Şey, dalmışım"
"İyi misin?"
"Evet, evet iyiyim" küçüğüne gülümseme verdi Minho.
"Kahve yapıcam ister misin?" -Minho
"Evet"
Minho mutfaga geldiğinde biraz oturdu. Changbin'in dağıldığı görünce aklına annesi gelmişti. Artık eski annesi. Minho'nun artık bir annesi yoktu.
Minho dün olanları düşündü. Hala aklı almıyordu. Sürekli bir insan çocuğunu nasıl sevmez? sorusu dönüyordu. Kime sorsa cevabinida alamamıştı.
Bir süre sonra gözünden yaşlar gelmeye başladı. O kadın yüzünden hem babasından hem arkadaşlarından hem de sevdiğinden mahrum kalmıştı.
Seungmin Minho uzun süre gelmeyince yanına gitti. Minho'nun ağladığını görünce hemen yanına gitti.
"Minho?"
Minho kafasını çevirdi.
"Bebeğim iyi misin? Noldu?"
"S-seungmin" diyip ona sarılarak ağladı bu sefer. Seungmin de gözyaşlarını zor tutuyordu.
"Anlat bebeğim hadi"
"Yo-k bir şey" araya hıçkırıkları giriyordu.
"Minho kahve yapıcam diyip mutfağa gidiyorsun ve senin ağladığını görüyorum sencede bir şey yok mu?"
Hala gözlerinden yaşlar akarken konuştu Minho. Ayaktaydılar.
"Sadece Changbin'i öyle görünce aklıma dün olanlar geldi"
"Min-"
"Seungmin, ne yapıcağımı hiç bilmiyorum"
"O kadın için ağlama"
"O kadın yüzünden senden uzak kaldım ben!"
Seungmin ne diyeceğini bilemedi ve Minho'yu sakinleştirmeye çalıştı.
"Daha iyi misin?"
Kafasını salladı. Seungmin onun bu şirin haline gülüp dudağını kısaca öptü.
Minho kafasını iki yana sallayarak "tatmin etmedi" diyip uzunca öptü Seungmin'i. Dakikalarca opustukten sonra Seungmin dudakları birbirine değerken güldü. Minho bu hisle kıkırdadı.
"Bu tatmin etti mi?"
"Hayır"
"E daha ne istiyosun"
Minho pişkin pişkin bakmişti. Seungmin büyüğünün omzuna vurdu.
"Üzgünüm. Biz sadece sevgiliyiz"
"Sikeyim. Sırf bu yüzden mi?"
Seungmin kafasini kaldırdı. Minho tekrar yaklaşınca Seungmin Minho'nun kollarının arasından ayrıldı ve koşmaya başladı.
Minho gözlerini şaşkınlıkla açtı.
"Hey! Bari öpmeme izin vermelisin"
Oda peşinden koştu.
"Seungmin-ah. Nereye gittin?"
"Tum odalara bakarım ve bulduğum yerde seni öperim ve bırakmam!"
Minho kendi odalarına geldiğinde Seungmin yatakta oturmuştu. Minho'nun geldiğini görünce ayağa kalktı.