"Bitti diyorum sana. Bit-ti. Bitti. Rahat bırak beni çık git evimden. Hemen!"
"Felix bak yapma. Sonradan üzülen sen olacaksın ve ayaklarıma kapanıcaksın işte o zaman ben seni umursamıcam"
"Ben asla senin ayaklarına kapanmam köpek. Sen kendini ne zannediyorsun ha?"
"Görücez Lee Felix"
"Siktir git artık Youngho"
Youngho daha fazla birşey söylemeden kapıyı çarpıp gitti. Youngho Felix'in sevgilisiydi. Felix Avustralya'ya gittikten 2 yıl sonra tanışmış ve sevgili olmuşlardı.
Felix kapının kapanmasıyla yere çöküp ağlamaya başladı. Elini saçlarının arasından geçirdi, etrafa baktı ve telefonunu gördü. Kalkıp aldı ve Minho'nun numarasını tuşladı.
...
"Ya Minho telefonun çalıyor duymuyor musun?"
"Banane çalsın"
"Ya kalk bak belliki önemli birşey kapatmıyorda"
Minho oflaya puflaya yataktan kalktı ve telefonuna uzandı. Arayan Felix'ti. Neden bu saatte arıyorki? Diye düşündü Minho. Çok bekletmeden açtı.
"Felix?"
M-minho?
"Ağlıyor musun sen?"
"Felix?! Cevap ver!"
"Noluyor?"Yanıma gelebilir misin h-yung?
"Evde misin?"
Evet
"Bekle beni geliyorum"
Minho yataktan hızlıca kalkıp üzerini değiştirmeye başladı.
"Noldu nereye?"
"Felix'e"
"Neden birşey mi oldu?"
"Bilmiyorum, ağlıyordu"
Minho üstünü değiştirmişti. Seungmin'e bir öpücük verdi.
"Dikkatli ol"
"Sende"
...Minho'nun Anlatımıyla
Felix'in evine gelmiştim. Geldiğim gibi alacaklı gibi kapıyı çalmaya başladım. Kapıyı açtığında karşımda saçı dağılmış, gözleri kızarık bir Felix beklemiyordum.
"Felix!"
Benim olduğumu görünce sarıldı.
"Hyung.. ayrıldık"
"Bekle içeri geçelim"
İçeri geçtiğimizde koltuğa oturdum Felix'te yanıma oturdu kafasını göğsüme koydu.
"Neden ayrıldınız?"
"Aldattı"
"Ne nasıl?"
"Dün akşam restorant çok kalabalıktı. Özel bir davet vardı. Youngho'yu aradım eve geç geliceğimi söyledim. Sabaha karşı eve gelmiştim, odaya çıktığımda bir kızla yatıyordu"
Bunları ağlayarak söylemişti. Onun ağlamasıyla benimde içim gitti. Felix kardeşim gibiydi, küçüklüğümden beri yanımdaydı, onun için artık abi gibiydim.
"Şş geçti. Ağlama artık, bak zaten değmezmiş bir pislik için"
"Evet ama yediremiyorum kendime"
"Bu konuda fazla düşünme ve bu olayın senin ona sevgini gösteremediğin için olduğunu düşünme. Çünkü sen bu işi bir hayli iyi yapıyorsun. Yani bu onun suçu, onun için o göz yaşlarını akıtma"