LOV:
-Kurogiri szabadulj meg tőlük minden amit utálok egy csomagban érkezett egy kölyök és egy kemény legény.-Mondta a liga vezére Shigaraki Tomura.
-Ugyan Shigaraki Tomura igazán meghallgatnád őket hiszen idáig eljöttek csak is miattad.-Mondta a pultus aki lila füstből áll Kurogiri.
-Enged hogy legalább bemutassam őket.- Kedzte el Giran aki a tagokat szokta gyűjteni a ligába.-Kezdjük ezzel a tündér diák lánnyal. A neve és a külseje még sose került ki a médiára de sokat ölt.-
Mutatót egy szőke két copfban hajú arany szemmekel iskolás egyenruhában álló lányra.-Toga vagyok. Toga Himiko. Nehéz az élet csak szeretném mindenkinek megkönnyíteni! Szeretnék Stain-é válni! Meg akarom ölni Stain-t!- Mondta piros arccal Toga Himiko.
-Miről beszél elmebeteg?- Nézett értetlenül Shigaraki.
-A maga módján lehet beszélni vele biztos hasznos lesz. Térjünk át a fickóra.-
Nézett egy magas fekete hajú kék szemmel sebhelyes férfire.-Semmi látványosat nem követett el de követi Stain elveit.
-Nem tetszik ez. Ez a szervezet tényleg annyira elhivatott csak nem veszik fel ezt a háborodott spinét.- Szólalt meg mély férfias hanggal.
-Na na na az a háborodott spiné lehet hogy képes lesz arra amire te soha. Bemutatkoznál nem vagy gyerek.- Kérte meg Shigaraki.
-Jelenleg Dabi néven futók.
-A valódi neved kell.- Mutatót rá.
-Majd elárulom ha jónak láttom egyébként is én fogom beteljesíteni Stain álmát.
-Arra válaszolj amit kérdeztem világos?
Komolyan erre a Stain-re mindenki rá van kattanva unom már rohadtul unom már. -Kelt fel Shigaraki és el akarta porlasztani mind a kettőt.-Shigaraki ne tegye! -Szólt bele Kurogiri de már késő volt.
A másik két ember is támadni készült. De Kurogiri a képességevel megakadályozta.
Valamit még súgot a fülébe és mérgesen ki sétált az ajtón.-Azt hittem meg fog ölni minket. -Mondta Toga mosolyogva.
-Idegesítő.- Mondta ezek szerint Dabi.
-Nem bánják ha várnak még a válaszra. A vezetőnk jól tudja hogy mit akar. De addig is kérnek egy italt? -Kínálta meg őket Kurogiri.
[NÉV] szemszög:
Biztos felmerült bennetek hogy ha nem emlékszek a múltamra akkor miért lettem gonosz. Annyira azért emlékszem hogy egy hangos hang parancsolt nekem . Azt tudom még hogy ez az ember egy hős volt azt nem tudom melyik már nem emlékszek néha jönnek ilyen kis halovány emlékek de azok nem érnek semmit. Mikor menekültem akkor Giran talált rám és elvitt a gonoszok ligajához és így bosszút tudok állni azon a hősön.
Éppen Twice-al megyek vissza a bázisra. Shigaraki kérte hogy kémkedjünk a UA diákjai után. Twice-al már mióta a liga tagjai vagyunk majdnem egyszerre csatlakoztunk. Ő egy héttel előbb mint én. Twice a legjobb barátom bár ezt sose vállalnám be. Ő kezdeményezett barátságot bár én nem szerettem volna de nagyon meg kedveltem. Mindig mellettem volt. A ligában is mindig ketten lógunk valamit mindig csinálunk. Bár én mindig bunkó és gonosz vagyok vele de ő még így is szeret.
YOU ARE READING
Kisegér dabi x reader
AdventureA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...