Mintha az égen lennék. Mintha lebegnék. Körben néztem. Felhőket láttok, talaj nincs alattam. Lefelé nézve se láttam semmit csak halvány fényt.
-[NÉV]- Hallottam meg egy ismerős hangot. Jól tudtam hogy ki az. Gyorsan néztem fel rá és igen Toga volt az.
-Gyere [NÉV].- Intett a kezével hogy kövessem és ment egy irányba. Igazából ott csak még nagyobb fény volt.-Várj Toga!- Mentem felé. Vagyis csak mentem volna ugyanis nem tudtam mozogni. Mintha egy láthatatlan lánc lenne a lábamon.-Várj Toga! Ne!Ne hagy itt!- Kiabáltam neki. Mire ezek a szavak elhagyták a szám eltűnt.
--------------------------------------------------------------
-Hé kislány!- Egy hangra ébredtem. Szóval ez az egész csak egy álom volt. A hang irányába néztem és egy bácsit láttam az ötvenes éveiben lehet. Lassan végig mértem rövid ősz haj, ezüst szemek.
-Hé furcsa bácsi.- Köszöntem neki. Bár egy dolog furcsáltam hogy, hogy nem fél tőlem? Vagy szól egy hősnek? Végül megkérdeztem tőle.- Miért nem fél tőlem?-
-Félni?- Húzta fel az egyik szemöldökét.
-Nem tudja ki vagyok?- Kérdeztem ismét tőle.
-Tudnom kéne?- Tette csípőre a kezét.
-Én csak egy kislányt látok két sír között. Amíg nem bántasz nincs okom félni.- Mosolygott el.-Igaz.- Értettem vele egyet, közben fel kellttem. Készültem volna elmenni, de egy kérdés megfogalmazott bennem.
-Bácsi.- Fordultam vissza felé.- Maga tapasztalnak tűnik. Maga szerint mi az élet értelme?
-Az élet értelme?- Ismételte meg. Kicsit gondolkodod, de igazából egyből válaszolt. -Minden az öröm, az hogy süt a nap, hogy látsz valami szépet-
-Még a bánat is?- Szakítottam félbe.
-Igen még az.- Nézett rám kedvesen. -Igaz mindig nehéz túllépni bármin is, de az idő az ember legjobb barátja.
-Az idő? A seb nem tűnik el csak úgy néha még az idő se segít.- Kezdtem rá nézni szomorúan.
-Tudod ez az embertől is függ.
Döbbenten néztem rá. Igaza van.
-Igaz.- Értettem vele egyet.
-Részvétem. Ők a barátaid voltak?
Enyhén bólintottam.
-Értem. Sajnálom kislány. Még fiatal vagy biztos sok mindenen mentél keresztül.
-Amúgy maga mit keres itt?- Néztem rá szúrósan hiszen ez egy eldugott rész.
-Én csak elindultam sétálni és itt kötöttem ki.- Rántott vállat. -Aztán meglattalak téged és muszáj volt felébresztenem téged. Azt hittem valami bajod van. Bár ha nem is fizikailag lelkileg biztos.
-Okos a bácsi.- Forgattam meg a szemem.
-De ez normális, ha egy olyan embert veszítesz el akit szeretsz.- Mosolygott el halványan.
-Ön érzet már ilyent?- Kérdeztem meg félve.
-Igen. Néha még most is előjön.- Kalandozótt el a fejében.
-Bocsánat ha tolakodó voltam.- Kezdtem el nézni a földet.
-Semmi baj.- Rázta meg a fejét.
Halkan korgot a gyomrom, de ezt hallotta az előttem álló ember is.
-Szerintem menj haza enni. Meg biztos várnak otthon.- Emelte ezüst szemeit a tájra.
Én tettem amit mondott. Lassan megfordultam. Viszont azt meg akartam kérdezni hogy honnan tudja, hogy nem egyedül lakom.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kisegér dabi x reader
ПриключенияA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...