Egy hét telt el azóta hogy Twice meg Toga visszajött. Mint ahogy Nezha mondta nem emlékeznek arra hogy meghaltak.
Bár ez nem is baj jobb így. Végre újra tudtam a régi lenni. Twice ugyanolyan bolond, Toga meg még mindig az életvidám lány. A többiek is örülnek hogy itt vannak. Dabi meg én még mindig titokban tartjuk a kapcsolatunkat. Twice meg mondta nekem a múltkor hogy, a bárbol elküld mindenkit és egyedül csak Toga maradhat itt, és megkéri hogy legyen a barátnője. Én csak így néztem rá
a "biztos nem mered megtenni" tekintettel, és végül nekem lett igazam. Mondta Twice hogy szépen lassan akar haladni vele, na ez Dabi-ról nem mondható el. Bár amennyi csajt az ágyba vitt. Bár nekem az mondta hogy neki már csak én vagyok szexi. Tipikus Dabi na mindegy azért imádom.Most éppen a bárban vagyunk. Én szépen iszom az italom, Toga meg mellettem hosszasan beszél. Dabi a kanapén néz ki a fejéből. Shigaraki, Kurogiri, meg Spinner beszélgetnek. Mr. Compress.
regényt olvas. Twice-t nem láttam a pultnál ezért a szememmel keresni kezdtem.-Twice te mit csinálsz?- Kérdeztem, ugyanis a laptopot hozzá köti a tévéhez.
-Arra gondoltam hogy nézhetnek régi képeket amiket csináltunk együtt más szóval nosztalgiázni van kedvem.- Magyarázta nekünk.
-Várj milyen képek?- Néztem rá kérdőn.
-Amiket régen csináltunk láttam hogy Kurogiri titokban mindig fotózik és feltöltötte a laptopra.- Mosolygott ártatlanul.
-Most ez komoly?- Néztem mérgesen Kurogiri-re.
-Gomen, tudom hogy te nem szereted ha lefotóznak, de muszáj volt csinálnom emlékeket.- Vakarta meg tarkóját.
-Jól van, nem baj.- Rántottam vállat.
-Na lássuk azokat a képeket.- Néztem a tévére.-Máris.- Nyomta be Twice az első képet.
-Huuu geci emlékszem erre a napra.- Mondtam ki mikor megláttam.
Azon a képen az volt hogy Twice meg én a rendőrségnél vagyunk és csináltak rólunk képet. Twice döbbent arccal nézett bele a kamerába, én meg ott vigyorogva mellette.
-Egyáltalán ezt hogy szerezted meg?- Kérdeztem Twice-tól.
-Meglepetésemre könnyű volt őket meghackelni.- Válaszolt nekem.
-Ez mikor volt?- Kérdezte tőlünk Shigaraki.
-Hát ez egy olyan nap volt hogy elkaptak minket, és csináltak rólunk egy képet, de miután végeztek én szénné égetem őket.- Jött rám egy büszke mosoly.
-Legalább nem hagytál nyomott.- Sóhajtott Shigaraki.
-Kövi kép.- Mondta Twice, és már nyomta is.
-Az igen Shigaraki.- Mondtam ki.
A képen az volt hogy Shigaraki fürdőruhaban van és a nappali közben van egy úszó gumi és azon fekszik.
-Túl meleg volt strandolni mi meg nem mehetünk.- Magyarázta ki magát.
-Emlékszem erre ilyenkor én is csak egy szál gatyában toltam.- Szólalt meg Spinner.
Én csak pislogtam párat aztán kertük Twice-t hogy a nyomjon a kövi képre.
Azon Mr. Compress, Spinner, és Shigaraki ülnek a pultnál közben alszanak, és ott a képen megbújik egy whisky is.
-Láttom ment a buli.- Szólalt meg Toga is.
-Nos igen akkor hosszú napunk volt.-
Mondta zavarban Mr. Compress.-Mehetek?- Kérdezte Twice.
Mi csak bólintottunk.
-Jézusom.- Momdtam ki.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kisegér dabi x reader
PertualanganA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...