A bárban voltunk Toga már felkelt mindenki jelen volt még Dabi is.
-Tegnap este Chisaki az irodámban járt.
Mondta egyből a lényeget Shigaraki.
Mindenki döbbenten nézett kivéve Dabi meg Twice ők már tudták.-Mégis hogy? Kérdezte Mr. ugyan azt amit én.
-Nem tudom de amit keresett nem találta meg.
-Honnan tudod? Kérdezte lenézően Dabi.
-Képzeld nem ott tartom a fontos dolgokat.
-De egyikünk se vette észre? Nézett körbe Toga.
-Te meg [NÉV] biztos nem részegek voltatok rátok sem ismertem. Nézett kettőnkre Spinner.
-És ha segített neki valaki? Itt mindenki furcsán nézett.- Nem úgy értem hogy az egyikünk hanem valaki a társai közül akinek olyan a képessége mint Kurogiri-nek. Fejeztem be.
-Nem is rossz gondolat. Mondta Kurogiri.
-Mától többet edzünk. Nézett ránk komolyan Shigaraki.-Ha ő nyer akkor elveszítünk mindent és azt nem akarjuk.
Indult meg az edzőterem felé ne már......Megint egy Nomuval kellett harcolnunk de most nem én kezdtem én most csak ülök a földön mellettem Dabi dől a falnak.
-Miért van az ha valamit csinálni akarok veled valami mindig közbe jön? Nézett le rám kék íriszeivel.
-Puszta szerencse számomra. Dőltem mosolyogva a falnak.
-Az lenne szerencse számodra ha megtörténne hidd el élveznéd. Nyalt végig ajkain.
-Már mondtam hogy nem azért vagyok itt hogy valakivel ágyba bújak. Néztem fel rá mérgesen.
-Nincs lehetetlen. Rántott vállat.-Más lányok már könyörögtek hogy érjék hozzájuk de te.... nehéz esett vagy. Mi van ez lenne az első és félsz? Kérdezte őszintén.
-NEM! Válaszoltam egyből.- Csak nem jössz be ez minden. Amúgy is ha ennyire ágyba akarsz vinni valakit akkor vid....
Gondolkoztam és közben az embereket néztem aztán észre vettem-Shigaraki-t.
Nevetem.-Na na na azért vannak határok. De ezért kapsz majd büntetést.
-Ha hagyom. Dugtam ki a nyelvem.
-Vigyázz ne hogy leharapjam. Kuncogót.
Erre nem tudtam semmit se mondani mert Shigaraki mondta hogy most én jövök. Az edzés hamar véget ért.
Most mindenki a bárban van.-Unatkozok. Nyavalygot Toga.
-Te mindig. Feküdtem le a pultra.
-[NÉV] hogy lehet hogy Dabi egy kicsit jobb nálad? Hiszen egy a képességetek sőt még a színe is. Hogy lehet fizikailag erősebb?
Ránéztem Dabira rám emelte tenger kék szemét de semmit se tudtam leolvasni róla.
-Ja egy férfihez képest még jó hogy erősebb fizikailag csókollak Toga.
Ő ezen csak hangosan nevetett. Egy picit én is nevetem de hogy ne vegye észre elfordítottam a fejem.
Mikor vissza néztem az italok felé Kurogiri nagyon keresett valamit.
-Mit keresel Kurogiri? Kérdeztem kíváncsian.
-A távirányítót a híreket akarom hallgatni hátha szó lesz Chisaki-ról de valakik eltüntették mikor részegek voltak. Tette csípőjére a kezét egyszer rám egyszer Toga-ra nézett.-És nagyon remélem hogy az illetők felállnak és megkeresik.
YOU ARE READING
Kisegér dabi x reader
AdventureA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...