A terv tökéletes. Többször is át beszéltük.
Nem lehet semmi felé hiba!-Készén álltok? Nézett körbe Kurogiri a társaságon.
-IGEN! Mondtuk egyszerre.
-Csak ügyesen. Azzal át mentünk a portálon.
Előttünk volt Chisaki otthonna. Egyszer Shigaraki volt itt. Srácok még egy kicsit bírjátok ki.
Mr. Compress eltüntette a falat. Így láthatjuk Chisaki talpnyalóit nem viccelt Kurogiri, rengeteg van. Spinner és Mr. máris támadásba lendültek mi hárman is csatlakoztunk. Amikor már nagy volt a felfordulás észrevétlenül elmentünk.
Kerestük Toga-t és Twice-ot. Miközben mentünk mindent jól megnéztünk hátha valami hasznos infót tudunk szerezni a következő terveiről. Mindent találtunk de pont ami a legfontosabb azt nem.......-Mégis hol vannak? Kérdeztem halkan de mégis idegesen.
-Ez még nem az a rész ahol a fogjait tartja, mikor elsőnek jöttem körbe vezetett. Válaszolt nekem Shigaraki.
Egy hosszú folyosón mentünk végig. Fura idáig lehet hallani a csatát de Chisaki még sehol. Végül csak megtaláltuk őket.
Egy cellában voltak.-Toga, Twice. Futottam a cella elé.
-[NÉV]. Jött máris óda Toga.
Őt követte Twice is.-Jól vagytok?
-Mi igen de [NÉV] vigyázz ez csapdta. Mikor ez elhagyta a száját egy tapsot hallottunk.
-Csodás megérkezett a díszvendég.
Ez nem más volt mint Chisaki.-Chisaki. Mondta ki a nevét Shigaraki.
-Úgy láttom nem egyedül jöttél. Nagy kár, nagy kár. Ismételte.
-Díszvendég? Néztem értetlenül.
-Igen nekem nem ez a kettő kell vagy a ligából bárki hanem te [NÉV] csak is te.
Mutatót rám.-Mégis miért? Kérdezte ingerülten Dabi.
Chisaki csak elment az egyik asztalhoz.
-Látjátok ezt? Tartót a kezében egy kis üveget amiben vér volt.-Ez a te véred egyszer mikor harcoltunk tudtam szerezni. Aki ostoba meg se tudná mondani hogy mennyire ritka.
-A vérem?
-Pontosan a te véred ősi vér. A családod is ezért halt meg, mert az emberek ölni tudnának azért csak hogy a kezükben legyen egy csepp is. Biztos gondolkoztál már azon hogy miért vagy immunis a tűzre. Nos a kezemben van a válasz. A te véred máshogy fejlődött. A családodban mindenkinek tűz képessége volt. Valójában tőletek terjedt el ez a képesség.
Csak sajnos a múltban volt egy kis mészárlás és csak is te maradtál életben.
Láttod az emberek erre is képesek ha nagyon akarnak valamit. Mikor megnéztem azt a helyet ahol történt nem maradt más csak hamu meg csontok de vér az egy csepp sem. Volt szerencsém szerezni tőled és egy kicsit kísérleteztem rajta. Megtudtam hogy engem is képes azzá tenni ami te vagy de ennyi vér nem elég több kell. Adnekem a véred. Adnekem magad.-Soha! Kezdett tűz jeleni a kezemen.
-Ez esetben. Chisaki elővett egy gombot és megnyomta. Ahol Toga-ék voltak ott egy áramütés volt. Mindketten kaptak és a fájdalomtól felsikítottak.
-Hagyd abba! Kezdtem nagyon mérges lenni.
-Akkor elfogadott? Chisaki övé megcsillant nála van a kulcs. Van egy ötletem.
-Igazad van. Ha családom is meghalt én minnek éljek? Kezdtem közeledni felé.
-[NÉV]? Fogta meg a csuklóm Dabi.
Ránéztem és próbáltam a tudatára adni hogy nem lesz semmi baj. Nos sikerült mert elengedett. Jelzett Shigaraki-nak is.
Toga meg Twice értetlenül néztek ahogy közeledem Chisaki-hoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kisegér dabi x reader
AventuraA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...