Endeavor nehéz ellenfél. Nagy a tűz ereje. Sajnos. De vajon mi lett azzal a fiúval? Touya. Vajon most fentről figyel? Butaság nem létezik olyan hogy mennyország, vagy pokol. Hülyeség az egész. Meghalsz, meghalsz. Nem lesz semmi. A ligából senki se haljon meg, nekem ők a családom. Kurogiri kérdezi mindig hogy éhes vagyok-e. Twice megtörődik velem és Toga is. Shigaraki meg fontosnak tart. Dabi meg, jajj ő meg védelmez. Ki gondolta volna hogy majd vele leszek egy ágyban. Én biztos nem. Mindenesetre örülök hogy így történt, mert most az ő ölében ülve gondoltam ezeket.
-Min gondolkozol?- Ölelt meg szorosan közben adott egy puszit.
-Csak hogy milyen szerencsés vagyok.-
Válaszoltam őszintén.-Miért is?- Húzta fel az egyik szemöldökét.
-Ti itt vagytok nekem a liga az egyetlen családom.- Bújtam jobban hozzá.
-Tényleg? Nem örülnél egy normális életnek?- Kérdezte egy kicsit mogorván.
-A normális életben mi a buli?
-Buli? Mondjuk igazad van nem lenne aki
kényeztettne remélem egyszer viszonzod.-Most is azt csinálom.- Mondtam neki.
-Ez nekem nem elég.- Keze a derekamról lejebb csúszott.
-Hé, hé, most nem lehet Shigaraki nemsokrá össze hív minket.- Állítottam le.
-Mindig rosszkor.
-Neked mikor jó?- Fordultam felé. Nos ebből az lett hogy úgy ülök rajta hogy a lábam szét van téve és hát érzem hogy kezd kemény lenni alul.
-Soha. Most meg főleg nem.- Mért végig és szorosan fogta a derekam.
-Miért nem csodálkozok.- Dőltem a mellkasára.
-Mert ismersz, jobban mint hinnéd.-
Kezdte el simogatni a fejem.-Ezt hogy érted?
-Egyszer rájössz.- Sóhajtott.
Valaki kopogót. Jelenleg most Dabi szobájában vagyunk szóval nem hiszem hogy Toga az.
-Dabi, gyere haver Shigaraki hivatott mindekit.- Kiabált Twice az ajtó túloldalán.
-Mindjárt megyek- Kiabált vissza.
-Haver?- Néztem rá, szóval Twice ilyen közel került Dabi-hoz hogy már havernak hívja.
-Mia az? Twice jó fej.- Rántott vállat.
-Máris ilyem jobba vagytok? Nem gondoltam volna első nap hogy valaki havernak fog szólítani.- Mosolygotam játékosan.
-Én meg azt nem gondoltam volna hogy egyszer így ülünk majd.- Moslygott rossz fiúsan.
-Inkább gyere.- Keltem fel.
Már mindenki lent volt mikor én és Dabi lejöttünk.
-Szóval liga, ma Kurogiri-vel szereztünk egy értékes tárgyat.- Mosolygott őrülten Shigaraki.
-Még is mit?- Nézett rá furcsán Spinner.
-Endeavor laptopját.- Jött Kurogiri kezében az említett tárggyal.
Mindeki döbbenten nézett, de főleg én.
Ezt mégis hogy? Endeavor nagyon óvatos szokott lenni.-Hogy sikerült megszerezni?- Kérdeztem azt ami a legjobban érdekkel.
-Kurogiri-vel ma figyeltük és akkor amikor dolga akadt más szóval éppen megmentett valakit, kihasználtuk az alkalmat és lenyúltuk.- Foglalta össze röviden.
STAI LEGGENDO
Kisegér dabi x reader
AvventuraA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...