A bárban üldögéltem és néztem a híradót, mert hát egy kis tévé is van itt.
Semmi érdekeset nem mondtak csak mindig a hősök. Unom már.
A bárban tartózkodott Mr. Spinner én meg Kurogiri a többiek nem tudom mit csinálnak. Toga azt mondta hogy most tényleg kést eléz. Dabi meg nem tudom hogy itt van e. Néha csak úgy elmegy de senki se tudja hogy hova. Engem igazából nem is érdekkel annyira........ Halk rezgést hallottam a lépcsőről óda néztem és Shigaraki jött le Toga-val.-Mindenki itt van.- Nézett körbe.
-Dabi nincs itt.- Nézett rá Spinner.
-Hol van?
-Még te se tudod?- Nézett értetlenül a maszkja alatt Compress.
-Nem.- Rántott vállat -Nélküle pedig nem kezdhetem el akkor mindenről lemarad.
-Komoly dolog?- Tűrtem el a [h.sz.] hajamat.
-Sajnos igen.- Ült le az egyik székre és megtámasztotta a fejét.
-Toga?- Néztem rá remélve hogy ő tudja miről van szó.
-Ne néz rám én se tudok semmit.- Ült le mellém.
Mindannyian Dabi-t vártuk. Mégis mit csinál? Kurvával van? Vagy buli? Mondjuk attól még hogy vannak azok a sebhelyek nem néz ki rosszul. Mégis mikre gondolok? Nem csúnya ilyen rossz fiús külsője van meg alapból is az.
A bár ajtaja kinyílt és a várva várt személy jött be végre......
-Hol voltál?- Kérdezte egyből Shigaraki
-Az az én dolgom.- Mondta semlegesen és leült a kanapéra.
-Na mit akarsz Shigaraki?- Kérdeztem immár türelmetlenül.
-Chisaki küldött egy levelet.
-Milyen levelet?- Kelt fel Spinner és óda ment Shigaraki-hoz.
Shigaraki csak a kezébe adta mikor Spinner elolvasta csodálkozott.-Na mit ír?- Szólalt meg Twice.
-Azt hogy ha nem csatlakozunk hozzá akkor támad vagyis lenne egy kis háború.- Magyarázta a levél tartalmát Shigaraki.-Idegesitő.- Vakarta meg erősen a nyakát.
-Mit csinálunk?- Törölt el egy poharat Kurogiri.
-Úgye nem akarunk szövetkezni vele?-
Néztem rá könyörögve.-Nem tudom.- Rántott vállat Shigaraki.
-Nem tudod?- Mondta ingerülten Dabi és meg forgatta a szemét. Azokat a szép kék szemeket.
-Te sose vagy itt nem is szoktál segíteni nekünk csak mész amerre látsz szóval fogd be a pofád.- Mutatót rá Shigaraki. Jajj mi lesz itt.
-Kezes barom inkább te hallgass el.- Beszélt vissza Dabi.-Nem az én hibám hogy ilyen vezető vagy-. Mosolygott rá gúnyosan.
Shigaraki mondani akart valamit de Kurogiri közbe szólt.
-Kérem ne legyen köztünk csata így is kevesen vagyunk ahhoz hogy harcolni tudjunk Chisaki-val.
-Oooo mondj még valami biztatott Kurogiri.- Néztem fel rá.
Toga ezen csak nevetett jó hangosan.-Nyugi van Toga.- Fogtam meg a vállát.
-Sajnos igazad van Kurogiri.- Értett vele egyet Mr. Compress.
-Tálan ha fejlesztjük magunkat akkor jobbak leszünk.- Adta ezt az ötletet Twice.
-Nem mindig is egy béna banda leszünk.-Nem mondasz hülyeséget Twice.
-De mivel fogunk gyakorolni? Vagy hogy?-
Kérdeztem.-Ott az edzőterem egy Nomut fogunk használni. Majdnem ilyen szinten lehetnek Chisaki kis bandája.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kisegér dabi x reader
PertualanganA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...