Hirtelen felkeltem ez sok nekem így hirtelen. Tudom hogy mi történt velem.
Bele néztem a tükörbe és tisztára olyan vagyok mint egy zombi. Nem is csoda. Rendbe hoztam magam és lementem hátha van még valaki lent.Kurogiri mint mindig lent volt. Meg úgy látszik még Dabi is. Leültem egy székre és kértem egy kávét. Közben éreztem magamon Dabi tekintetét. Kezdett irritálni de nem momdtam semmit.
-Hogy vagy [NÉV]? Kérdezte Kurogiri miközben lerakta a kávét.
-Jól. Válaszoltam röviden.
-Pedig nem úgy néz ki. Gúnyolódott Dabi.
-Mit csináltál este? Rám gondoltál és--Fejezd be! Még jó hogy a szememből nem jön tűz mert Dabi már nem élne.
-Jolvan nyugi te sárkány. Nem kell máris tűzzel fenyegetni azt én szoktam. Kortyolt bele italába. Ezek után egyikünk sem szólt a másikhoz.
A lépcsőn Toga meg Twice jött le. Vidáman. Ettől egy kicsit én is boldog lettem mert boldogok. Viszont valakivel meg kell beszélnem az álmom és pont rájuk gondoltam. Megbízók bennük. A barátaim. Twice-t is már mióta ismerem. Igaz Toga csak nem rég jött de már mindent tudok róla és be valóm megszerettem. A gyengémre visszatérve.
Az az ha elveszíteném őket. Borzasztóan fájna nekem. Nem tudnám feldolgozni ha ők már nem lennének velem. Ismerem Twice-t tudom hogy mindent megtenne értem ahogy én is érte. Toga meg mindig rajtam lóg de ez igazából jól esik. Nekik elmondom a múltam.-Toga Twice megyünk a szobámba.
-Rendben. Mondták egyszerre de mégis aggódva.
Elindultunk a szobámba leültünk a földre körbe.
-Mi a baj [NÉV]? Jött közelebb Toga.
-Hát mivel bennetek megbízok ezért elmondom. Néztem rájuk.- Emlékszek a múltamra.
-Mi? De hogy?
-Ezt igazából még neked se mondtam Twice de mindig voltak álmaim amiben kicsi voltam.
-Mióta vannak ezek az álmok?
-Egy hónapja de mindig ugyanaz volt egy fiú és én az arcát sose láttam. De a mai álmomba láttam és nem csak őt......
Láttam még Endeavor-t másnéven Todoroki Enji-t. Én a Todoroki házban nőttem fel. Endeavor örökbe fogadott miután a szüleim meghaltak. De csak azért hogy megtudja mért vagyok immunis a tűzre meg a képességemet akarta fejleszteni hogy felülmúljam All might-ot de arra is emlékszem hogy nem csak tőlem várta el attól a fiútól is.
A neve Todoroki Touya azt nem tudom hogy többek voltunk e barátoknál, de azt tudom hogy fontos volt nekem. De ő már halott a napra is emlékszem meg hogy hogy történt. Ez után Endeavor nagyon sokat velem edzett, de mindig mondta hogy gyenge vagyok. Aztán egy nap Endeavor bemutatót nekem egy fickót hárman elmentünk óda ahol edzeni szoktunk aztán Endeavor megkötözött nagyon féltem. Parancsolta hogy nézzék a fickó szemébe én tettem amit mondott és mélyen néztünk egymás szemébe és törölte az emlékeim amikor magamhoz tértem Endeavor egy zsákot húzott a fejemre és elvitt egy random helyre és ott hagyott. Amikor a zsákot leszedtem a fejemről azt se tudtam hogy mi volt eddig velem hogy én a Todoroki családban éltem az összes Todoroki gyerek a barátom főleg Touya ezt mind elfelejtettem. De mint mondtam néha álmodtam a múltamról, aztan a mai álomtól minden eszembe jutott. Fejeztem be és rájuk néztem mind ketten döbbenten néztek engem. Végül ezt a kis csendet Toga szakította félbe.-Örölük hogy elmondtad [NÉV] és hogy megbízól bennünk. Mosolygott Toga szélesen.
-Igen ránk számíthatsz mi hárman legjobb barátok leszünk örökre. Ugrált Twice egy helyben miközben ezeket mondta.
YOU ARE READING
Kisegér dabi x reader
AdventureA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...