-Hogy élted túl?- Kérdeztem miután vége lett a csóknak.
-Ne híd azt hogy olyan gyenge voltam akkor.- Csak ennyit válaszolt rá.
-És hol voltál eddig?- Kérdeztem.
-Bujkáltam, úgy gondoltam jobb ha ti azt hiszitek halott vagyok. Így bosszút tudok állni Endeavor-on. De sose gondoltam volna hogy itt találkozók veled újra.-
Fejét a vállamra rakta.-Én meg főleg nem.- Túrtam bele hajába.
-Örülsz?
-Persze.- Válaszoltam őszintén.-De nincs több titok!- Kértem meg rá.
-Rendben. Úgy is csak ez volt a legnagyobb titkom.- Kelt fel. Én csak érdeklődve néztem mit csinál. Hirtelen felkapott menyasszony pózba és elindult egy irányba.
-Mit csinálsz?- Kérdeztem zavartan.
-Szórakozzunk egy kicsit.- Nézett rám egy minden sejtő mosollyal. Az arcom egyből vörös lett, még egy paradicsom is megirigyelne miatta.
Szó szerint berukta az ajtót, lerakott az ágyra vissza ment az ajtóhoz és kulcsra zárta.
-Remélem felkészültél.- Hajolt az ajkamra egyből viszonoztam, megérzetem édes nyelvét és egyből egy tempót diktált. Közben a térde a két lábam közé nyomta, ettől egy kicsit felnyögtem, amit élvezet.
-Ettől máris beindultál?- Vette le vadul a pulcsim, mivel alatta nem volt póló ezért máris elé került az idomaim. Keze egyből megtalálta a csatolót. Megint félmeztelenül fekszek alatta.
Gyorsan felültem és levetem a felsőjét. Nem hagyta hogy bármit csináljak, erősen megfogta a derekam és közelebb húzott magához. Egy vad csókba invitált. Közben kitalált egy pózt. Megfordult leült az ágyra engem meg az ölébe ültetett.
Mikor vége lett a csóknak a nyakamra hajolt. Az elején még puszilta, de utána erősen szívta. Egyre lejjebb ment. Megnyalta az egyik mellem a másikat meg markólta. Gyengén megharapta az egyik mellbimbóm, ettől felnyögtem de próbáltam halkan mert most itt tartózkodnak a többiek.
-Ne, ne tartsd vissza hallani akarom a hangod.- Kényeztetett tovább.
Keze a derekamra vándorolt, máris leakrta venni a farmerem, és sikerült is neki. Közben én meg kicsatoltam az övét, utána meg a gatya is lekerült róla. Mielőtt belém hatolt volna, felhúzott magára egy óvszert.
Elhelyezte és belém is nyomta. Most mélyebben volt. Hangosan felnyögtem. Elkezdtem mozgatni a csípőm fel-le.
Bele markólt a fenekembe. Mikor megunta ezt a pózt fordított a helyzetünkön és főlem kerekedett.Az ágyon feküdtem és gyorsan vettem a levegőt. Mire észhez tértem újra belém hatolt. Gyorsabb volt sokkal. Már nem tudtam vissza tartani a hangon, de ő se.
Mit fogok mondani a többieknek? Most ez nem is érdekkel. Keze a hasamon pihent és lassan feljebb ment. A mellem között volt a keze. Éreztem hogy nem sokára elmegyek.-Dah... Dahbi én mindjárt....elhh..
-Együtt megyünk.- Sóhajtott.
Nem kellett sok és elértem a gyönyört. Pihegve feküdt le rám, lassan kihúzodott.
-Mit mondtunk a többieknek?-
Kérdeztem.-Szerintem örülni fognak ha együtt vagyunk, Toga-nak te elmondtad én meg Twice-nak.- Feküdt le mellém.
-Twice-nak?- Csodálkoztam.
-Igen, a heverom, meg biztos elmondta Kurogiri-nek.
-Miből gondolod?
KAMU SEDANG MEMBACA
Kisegér dabi x reader
PertualanganA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...