-Mi történt mikor elájultam? Néztem a többiekre.
-Chisaki meghalt. Kezdte el Shigaraki
-[NÉV] megmentettél minket. Fejezte be.-Hé, hé az a hősök dolga. Mondtam neki.
-Tényleg egy hős se ment ki megnézni hogy mégis mi volt az a nagy robbanás?-Nem tudjuk egyből elmentünk onnan mikor téged megtaláltunk. Válaszolt nekem Spinner.- Azt hittük meghaltál.
Többet ilyent nem csinálj! Te ostoba!
Szidott le.-Nem, nyugi nem fogok, de legalább megérte hiszen Chisaki meghalt. Néztem a jó oldalát.
-De ha te haltál volna meg....
Szomorkodott Toga.-Toga élek és virulok. Fogtam meg a vállát.
-Még jó. Ölelt meg szorosan.
-Amúgy miért a bárban vagyunk? Hiszen tiszta romos. Néztem körbe.
-Csak ez a rész. A szobák meg a többi külön részleg épségben megúszta.
Csak takarítani kell.-Takarítani? Ember a szobámat lusta vagyok kitakarítani nem hogy ezt. Akadtam ki.
-Azt tudjuk.
-Lehet mókásan is takarítani. Fogott meg egy seprűt Twice közben a fejére kötött egy kendőt.
-Ki vagy te Hamupipőke? Néztem rá.
-Igen. Már csak a hercegnőmet várom.
Forgott egyet.-Gyere Dabi te is fogsz segíteni.-Tudod kinek van ehhez kedve. Ült le a kopott kanapéra.
-Kéne egy úgy kanapé. Néztem Shigaraki-ra.
-Honnan szerzünk? Nézett vissza rám.
-Majd én szerzek. Jelentkezett Twice.
-Na arra kíváncsi leszek.
-[NÉV] gyere te is. Mondta Toga.
-Jolvan. Kezdtem el én is takarítani.
Mindenki takarított kivéve Dabi.
-Te nem akarsz segíteni?
-Te nem akarsz az ágyamban éjszakázni? Nézett rám.
-Nem.
-Te tudod. Rántott vállat.
-El kéne menni boltba. Mondta Kurogiri.
-Nincs semmi kaja.-Majd akkor este. Ült egy székre Shigaraki.
-Én nem akarok menni a boltba itt akarok maradni a bunkerben. Mondtam és mentem a pult mögé -Oooo elfogyott a whisky jolvan mehetünk. Néztem vissza a többiekre.
-Jajj [NÉV] a pia nem tesz jót. Közeledett felém Twice-Minek pia ha van két csodás barátod.
Erre igazából nem tudok semmit se mondani.
-Jó jó igaz. De a pia nem a barátom hanem a szerelmem. Toltam el magamtól.
-Majd én kersesek neked annal is jobbat. Mondta Twice, ez után kék szemeket éreztem magamon.
-Nem kell. Momdtam neki.
A kezemet néztem csúnyán megégett.
Biztos hogy nyoma marad.-Egy jó darabig ne használd az erőd.
Kérte meg Mr. Compress.-Rendben. Csak ennyit mondtam neki.
Az este hamar eljött Kurogiri nyitott egy portált a boltba. Mivel este volt senki se volt már bent.
YOU ARE READING
Kisegér dabi x reader
AdventureA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...