5

198 12 1
                                    

A két férfi nevetve jött le a lépcsőn.

-Nem is tudtam hogy ilyen jó fej vagy Dabi.- Mondta Twice közben át karolta.
-Sziasztok lányok mi jót csináltok?- Kérdezte Twice mikor észrevett minket.

-Csak beszélgetünk.- Mondta Toga zavartan és felment a szobájába.
Követte Twice is. Dabi-val ketten maradtunk lent. Éreztem hogy engem néz. Kicsit később megkérdeztem tőle:

-Szóval mikor is fogsz segíteni?- Kérdeztem tőle.

-Jobban van a karod?- Jött óda és megnézte.

-Még egy kicsit fáj de kibírom.- Néztem fel rá.

Elengedte a kezem és rám nézett.

-Jolvan akkor gyere.- Fogta meg a csuklóm és húzott maga után.

-Van egy edzőtermünk.

-Tudok róla Twice körbe vezetett.

Ez után nem momdtam semmit csak hagytam had húzzon ahová akar.

Mikor beértünk az edzőterembe mondta Dabi hogy vegyem le a pulcsim ne hogy megégjen úgy tettem ahogy kért láttam hogy ő is leveszi és egy igen csak testhezálló póló volt rajta. Majdnem jól láttam a kidolgozott hasát talán kicsit túl sokat is néztem a felső részét.

-Todod a szemem fent van.

Mikor felnéztem láttam hogy vigyorog fejemet elfordítottam.

-Nyugi nem egy menetre hívtalak ide amúgy se tudnák jól elhelyezkedni a föld túlságosan is kényelmetlen lenne.- Kezdett el közeledni felém én ettől zavarba voltam.

Megállt közvetlenül előttem ajakaink majdnem össze érték de a fülem mellett éreztem meg a leheletétt.

-Láttom a szemedben a vágyat valami mocskosra tényleg ilyen rossz kislány vagy?- Puszilta meg a nyakam.

-Azért jöttem hogy fejlődjek nem azért hogy veled szeretkezzek.- Toltam el magamtól.

-Jajj de elutasító vagy!

-Inkább segíts ahogy ígérted.- Mondtam és elindultam az egyik szivacsra.
Hallottam hogy jön utánam.

-Mióta nem tudod szabályozni a a tüzednek a hőmérsékletét?

-Mióta az eszemet tudom.- Válaszoltam egyszerűen.

-Szóval mindig amikor használtad a kepességedet akkor mindig megégtél?

-Igen.- Mondtam halkan.

-Jajj te kisegér biztos fájt.

-Kisegér?- Néztem kérdőn.

-Mi az a ribanc jobb lenne?- Mosolygott rossz fiúsan.

-Nem vagyok ribanc lehet hogy eddig ilyen lányokkal volt dolgod de én teljesen más vagyok.

-Ooo hát azt gondoltam.- Forgatta meg a szemét. -De egy kis élvezetnek mindenki örül.

-Hagyjuk ezt.

-Twice-nak igaza volt. Tényleg sok idő kell neked ahhoz hogy valakit a szívedbe fogadj. De mégis Toga-t meg Twice-t miért kedvelted meg olyan gyorsan?

-Mert ők nem ágyba akartak vinni.- Tettem karba a kezem.

-Úgy látszik lebúgtam.

-Miért mondta ezt Twice?- Kérdeztem.

-Csak megkérdeztem hogy milyen is vagy igazából. Gondoltam több lakozik benned amit eddig mutattál.- Rántott hanyagul vállat.

-Ne legyél rám kíváncsi nem azért vagyok a ligában hogy valakivel lefeküdjek.

Kisegér dabi x reader Donde viven las historias. Descúbrelo ahora