Dabi-val csendben sétáltunk Chisaki-t keresve.

-Milyen kapcsolatban vagytok Twice-al? Kérdezte.

-A legjobb barátom. Válaszoltam őszintén.

-Nem idegesítő? Hiszen mindig nyomul rád meg az a kis szőke is. Nézett le rám.

-Igaz néha tényleg idegesít de nekem csak ő van. Twice meg én majdnem egyszerre csatlakoztunk. Már mióta barátok vagyunk.

-Értem. Bólogatott és tovább ment.

-Miért kérdezted? Néztem fel rá.

-Ha az jár a fejedben hogy féltékeny vagyok akkor tévedsz.

-Akkor mégis miért?

-Csak érdekelt. Hirtelen megállt én nem értettem miért és megnéztem hogy mit néz. Hősök. Erre felé jöttek azt hittem lebukunk de Dabi a karomnál fogva behúzott egy sikátorba és befokta a szám. Megvártuk míg elmennek.

-Végre. Mondtam mikor Dabi elengedett.

-Hősök mindik rosszkor vannak rossz helyen. Mondta és felnézett. Arra gondol amire én a tetőkön haladjunk?

-Tudsz mászni? Nézett vissza rám.

Én csak bólogattam és elkezdett felmászni én követtem a példáját és fent haladtunk. Még mindig nem találjuk Chisaki-t.

-Ez furcsa. Mondtam ki hangosan amire gondoltam.

-Micsoda? Nézett értetlenül.

-Chisaki sehol sincs ilyen gyorsan hogy tűnhetett el?

-Segítséggel?

-Igen biztos hogy az egyik társa volt az. Na akkor mit csináljunk? Néztem Dabi -ra

-Ezt hogy érted?

-Chisaki sehol és most van egy kis szabad időnk szórakozzunk kicsit. Jelent meg egy kis tűz a tenyeremen.
Dabi ezt máris értette és egy rossz fiús mosolyt küldött felém.

-Mit akarsz te azzal a tűzzel? Nézett lenézően. Ő is aktiválta a kepességét csak ő nagyobb tűzzet hozott létre.

-Hmmm. Na gyere mutasd meg hogy mit tudsz.

Nem kellett neki több támadót. Én is így tettem. Az összes tűz amit küldtem felé ügyesen ki tért nekem persze nem kellett mert meg sem érzem de azért mókából én is kiszoktam kerülni. Kezd fáradni ahogy én is. Nem figyelt és óvatlan volt nekem ez épp kapóra jött és győztem is volna de megégettem magam a saját tűzzemmel.

-Ahhh forró. Néztem a kezemre.

-Jól vagy? Hagyta abba Dabi a támadást.
-A kezed megégett. Mondta mikor rá nézett említett részemre.

-Már megint. Mondtam és kötöttem is volna be de nem volt nálam most semmi.

-Hogy érted hogy már megint? Többször is előfordult? Nézett kíváncsian.

-Sajnos igen. Annyira nem tudom szabályozni a hőt. Mondta és valami hideget kerestem amivel lehűthetem mert baromira éget még mindig.

-Ismerős. Nézett a saját kezére.

-Úgye milyen rossz ha az embernek tűz képessége van? Momdtam mosolygva neki.

Ezen csak ő is mosolygott.

-Talán tudok neked segíteni.

-Mégis hogy? Néztem rá értetlenül.

-Megtanítom hogy legalább egy kicsit is tud szabályozni a hőt. Indult el egy irányba.

Kisegér dabi x reader Where stories live. Discover now