Toga meg én a film után még beszélgetünk. Mások elmentek aludni.
Egy szobában aludtunk most Toga -val.
Történetesen az enyémben.
Másnap mikor felkeltem Toga még aludt furcsáltam hiszen mindig én vagyok az aki a legtovább alszik. Hallkan kisétáltam és lementem. Mindenki ott volt.-[NÉV] jó reggelt.- Köszönt nekem Kurogiri.
Én csak egy hmm-t küldtem felé.
-Toga-val meddig voltatok fent?
-Sokáig.
-Azt hallodttam valamin nagyon röhögtettek.- Mosolygott Spinner.
-Csak Toga nevetett annyira.
-Azért hallottalak téged is.- Még mindig mosolygott.
-Jó néha én is.- Jegyeztem meg hallkan.
-Ma is kéne gyakorolni.- Kezdte el Shigaraki.
-Megint?- Néztem rá. -Annyit gyakorolunk.
-Tegnap kihagytuk.
-Egy nap. Nem oszt nem szoroz.- Rántottam vállat közben leültem a kanapéra.
-Jó még egy napot de utána gyakorolunk egésznap.- Adta be a derekát Shigaraki.
Később Toga is lejött. Reggeliztek. Én nem voltam éhes ezért ki hagytam.
Néztem ki a fejemből valamiért rossz éreztem magam. Nem fizikailag hanem lelkileg. Hogy miért azt nem tudom.Twice leült mellém és elkezdett súgni a fülembe:
-Amikor beszéltetek Toga-val emlegetett engem?
Én csak bólintottam.
-Mit mondott?
Én óda súgtam neki:
-Nem mondhatom el megígértem neki.
Dőltem hátra de Twice megfogta a vállam és rángatott.
-De nem már.- Ezt egy kicsit hangosabban mondta.
-Shhhhh.- Szóltam rá ugyanis furcsa hangokat hallodttam. Mintha lépések lennének.
-Ezt ti is halljátok?- Kérdeztem a többieket.
-Igen.- Mondta Shigaraki.
-Várunk ma valakit?- Kérdezte Mr.
-Nem.- Válaszolt neki Kurogiri.
Egyre hangosabban volt, és a bejárati ajtón egy hatalmas ember tört be akin egy madár maszk volt egyből tudók hogy ezt csak is Chisaki küldte.
Gyorsan felkeltem és támadni készültem. Toga követe a példám egy kést dobott felé. Sajnos kikerülte. Shigaraki mérges volt próbált a közelébe férkőzni hogy hozzá tudjon érni de nem sikerült.
Spinner és Mr. elájultak ugyanis az ajtó hozzájuk csapódott.Dabi meg én folyton tűzzet küldünk felé. Egypár helyen meg is éget.
-Twice duplikálj.- Kiabáltam neki.
-Máris.- És azzal lett belőlem még egy meg belőle is. Egyszerre csak két embert tud másolni.
A bárban nagy felfordulás volt. Az a madár maszkos fickó elkapta Toga-t a nagy tenyerével. Nekem tányér méretűre nőttek a szemeim. Erősebb tűzzet küldtem felé majdnem feléget
az egész bár. De valahogy Twice-t is elfogta. Na most lettem mérges. Egy nagy csapást akartam rá mérni de.....-Kurogiri tüntess el minket.- Parancsolta neki Shigaraki.
-Ne! Várj!- Mondtam neki de már késő volt.
ESTÁS LEYENDO
Kisegér dabi x reader
AventuraA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...