15

189 6 2
                                    

Még mindig Dabi ölében ülök. Néha megpuszilta a nyakam. Ettől sokszor elpirultam amit persze hogy látott az meg főleg nem segített hogy a kezei a derekamon néha lejebb ment.

-Nem bírom tovább!- Nézett mélyen a szemembe.

-Mégis miről beszélsz?

-Kívánlak [NÉV], kurvára kívánlak- Érték össze ajkaink hirtelen ért ez a tett és ez a mondat.

-Várj Dabi! Nekem ez az el- Nem tudtam befejezni mert az ujját a számra rakta.

-Az első lenne?

Én csak bólintottam.

-Értem. Nyugi vigyázni fogok rád, megpróbálok nem vad lenni.- Megajándékozott egy újabb csókkal.

Nyelvünk vad táncot járt. Mikor megunta ezt a pózt elfektetett az ágyon. Főlem kerekedett és ostromolta tovább az ajkaim. Keze közben a derekamon pihent lassan lejebb ment és bele markolt a fenekembe, ezt csak egy halk nyögéssel díjaztam. Ezen csak moslygott.

-Élvezed igaz?- Puszilta meg a nyakam néhol megszívta.-Azt akarom hogy mindenki lássa hogy te az enyém vagy!-
Keze megint a derekam körül járt megfogta a pólóm és felhúzta szemeivel végig mért, és  megnyalta ajkait.-Gyönyörű vagy.- Hajolt az egyik mellemre és kezével megmarkolta hála isten még rajtam volt a melltartóm. De amint ez kigondoltam máris levete rólam érzékien. Nyelve megtalálta a mellbimbóm és köröket írt le vele. Egyre hangosabban nyögtem. A másik kezével megmarkolta a mellem. Teljesen a gyönyör felegében jártam már ettől.

-Ne csak én legyek ruha nélkül- Ültem fel és levetem  felsőjét. Kidolgozott hasa elém tárult igaz ott is van pár égés nyom de ettől gyönyörűbb. Lassan vegig húztam rajta a kezem és ágyékánal megálltam. Puszikkal hintettem be a felső testét tetszett neki mert egypár sóhaj elhagyta a száját. Övét kicsatoltam de mielőtt bármit is csinalhatom volna Dabi a karomnál fogva vissza nyomott.

-Én irányítók te csak élvezd.- Gombolta ki a farmerem és lehúzta. Combomat simogatta beljebb megszívta. A bugyimba akasztotta az egyik ujját és lassan húzta le.

Teljesen zavarba voltam. Megéreztem leheletétt pont ott.

-Nyugi tetszeni fog.- Mondta és berakta az egyik ujját. Egy kis fájdalmas nyögés hagyta el a szám. Később a másik ujját is berakta. Elkezdte mozgatni. Kicsit fájt de utána kurvára élveztem. Éreztem hogy elérem a csúcsot ezt Dabi is látta és egy piszkos mosolyt küldött felém.

-Ez gyors volt.- Húzta ki az ujját és mintha méz lenne lenyalta.

Lehúzta a gatyáját és vele együtt a boxerét. Egy nagyot nyeltem férfias tagja szemem elé került. Felhúzott egy óvszert.

-Elsőnek egye kicsit kellemetlen lesz, de nyugi vigyázni fogok rád.- Mondta és megcsókolt közben meg belém hatolt.
Hangosat nyögtem.

-De szűk vagy, mozoghatok?- Nézett rám.

Én csak bólintottam.

Elkezdett mozogni. Egyre mélyebbre és mélyebbre ment. A szobát a mi hangunk lepte el. Miközben mozgott bennem szívta a nyakam.

-Dah...Dahbi én mindjárt......- Mondtam teljesen nyögve.

-Együtt....mehnjünkh el....

Nem kellett sok és mind a ketten elmentünk. Nagyokat lélegzetem biztos hogy a többiek hallottak minket.

Dabi lassan kijött belőlem és mellém feküdt.

-Fájt?- Kérdezte és átölelt.

-Csak az elején.- Fordultam felé. Viszont feltenék neki egy kérdést. -Neked ez hányadik volt?- Kérdeztem félve.

Kisegér dabi x reader Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang