[Sziasztok emberek! Csak annyit szeretnék mondani hogy a különkiadás nem csatlakozik a történethez. Hosszabb lesz a részeknél másról is fog szólni. A szereplők ugyanazok. Ez most horror lesz nem annyira, inkább horror komédia. Igaz hogy ezt mindig a történet végén csináljak csak hogy az enyémnek a vége nem illene hozzá ezért írom most. De aki akarja elolvashatja akkor amikor végzett az alap sztorival. Nem is húzom tovább a szót jó olvasást!]
--------------------------------------------------------------HÉTFŐ:
A bárban sétálok Toga után egy kamerával a kezembe. Toga kérte hogy mindent vegyünk fel ezen a héten. Csak poénból hátha valaki vicceset csinál és mi vissza tudjuk nézni majd.
-[NÉV] honnan van az a kamera? Kérdi Kurogiri.
-Egyszer amikor a Toga-val elmentünk gyilkolni az egyik áldozatnak volt. Gondoltuk ne menjen kárba ezért elhoztuk.
-Most tényleg egész héten ezt csináljátok? Kérdezte Dabi.
-Mi képesek vagyunk erre. Válaszolt neki Toga.
-Aha. Értettem vele egyet.
A kamerával a kezemben követem Toga lépéseit.
Jött le a lépcsőn Spinner.
-Miért videózol [NÉV]? Állt a kamera mellé. Én csak mellé mentem és átkaroltam.
-Dokumentálom a liga egy hetét.
Most Toga kezében van a kamera.
-Na jó ezeknek a fegyvereknek menniük kell. Mondta miközben kamerát fogta.
-Ne Toga. Add ide a kamerát. Vettem el tőle.-A fegyverek maradnak.
-Legalább ne hagyd szanaszét. Kért meg rá.
-Jó vacsora után elrakom.
-Köszike.
Leültünk a pulthoz. Vacsoráztunk.
Mindeki jelen volt.-[NÉV] fáradt vagyok mostanában nem alszok jól, furcsa hangokat hallok ijesztő.
Mondta félősen.-Hé nem kell félned megvédelek, kivéve ha fegyvere van akkor megszívtad.
Ő csak nézett rám.
-Most mi van? Néztem rá értetlenül.
Vacsora után mindenki ment aludni.
-[NÉV] nem merek egyedül aludni. Aludhatok veled? Kérdezte félve.
-Persze az ágyon elférünk ketten is.
-Szóval a kis szőke aludhat az ágyádban, de én nem? Húzott vissza Dabi mikor is készültem be menni a szobába.
-Igen. Tudod vele nem szeretkezni fogok.
-Azt mindjárt gondoltam. Mindegy egyszer úgy is fogok ezt jegyezd meg. Azzal elment ő is aludni. Fordulna fel de tényleg.
Én már fekszek az ágyban nyomom a telóm.
A kamera az éjjeliszekrényen volt.
Toga jött ki a fürdőszóbából szememet rá emeltem és megdöbbentem. Kezembe vettem a kamerát és bekapcsoltam.-Mi a fene? Neked ez a pizsid? Hogy is fogalmazak olyan mintha csöves lenne szégeny Toga.
-Tudod [NÉV] nem mindenki néz ki szuper modellként lefekvés előtt.
-Vettem észre.
-És mi a bajod a pizsimmel?
-Semmi ha egy dobozban élsz a híd alatt.
YOU ARE READING
Kisegér dabi x reader
AdventureA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...