Mikor felébredtem két erős kart éreztem meg a derekam körül. Pontosan tudtam hogy ki az. A szívem elkezdett hevesen verni. Éreztem ahogy arcom kezd piros lenni. Felé fordultam és a mellkasába bújtam. Megéreztem férfias illatát, biztonságban éreztem magam. Éreztem ahogyan veszi a levegőt, hallottam a szívverését. Egyszer csak megéreztem a tekintetét. Egyenesen bele néztem gyönyörű szép kék szemeiben.
-Jó reggelt királynőm.- Puszilta meg a homlokom.
-Királynő?- Néztem furcsán a szemébe.
-Netán nem tetszik?- Ült fel és kezével támasztotta meg magát.
-Ezt nem mondtam- Ültem fel én is.
Ő csak egy sunyi mosolyt húzott magára és kezdett közeledni. Ajkai megtalálták az enyémet. Egyből bejutást adtam neki.
Ez a csók tele volt szenvedéllyel, mélyebb érzelmekkel. Mikor megunta ezt a pózt elfektetett az ágyon és főlem kerekedett. Térdét két lábam közé nyomta halkan felnyögtem. De mielőtt folytatta volna valaki kopogót.-[NÉV] gyere enni!- Kiabált nekem Twice.
-Egy pillanat.- Kiabáltam vissza.
-Tch... pont rosszkor szólt Twice most kezdtem bele jönni.- Mért végig, és megnyalta alsó ajkát.
-Perverz.- Csak ennyit mondtam és toltam el magamtól hogy fel tudjak ülni.
-Hallottad Twice-t kész a reggeli.--Én egy másik reggelinek jobban örülnék.- Jegyezte meg.
-Maradj már.- Vágtam hozzá egy párnát.
Ezen csak nevetett. Még sose láttam nevetni. Tökéletes fogsor. A hangja kellemes volt. Fekete tincsei bele lógnak a szemébe. Mikor észre vette hogy nagyon nézem felhúzta az egyik szemöldökét.
-Mi az?- Kérdezte meg.
-Semmi, gyere.- Fogtam meg a csuklóját és indultam le.
Amikor a lépcső alján voltunk elengedtem a kezét és óda mentem Toga mellé. Dabi meg Twice-hoz ment.
-Szia Toga.- Köszöntem.
-Szia.- Nézett rám
-Majd tudunk beszélni.- Mondtam miközben raktam reggelit.
-Persze.- Követte példámat.
-Ma szerencsétek van, nem kell csinálni semmit.- Nézett ránk Shigaraki.
-Nem gondoltam volna hogy meg elém ezt a napot.- Kezdtem el enni.
-Akkor ma azt csinálhatunk amit akarunk?- Emelte fel az egyik szemöldökét Twice.
-Felőlem.- Rántott vállat Shigaraki.
Ez után már senki se mondott semmit mindeki evet. Én csak azon gondolkoztam hogy, hogy mondjam el Toga-nak. Mármint biztos örülni fog neki , de én nem vagyok jó az ilyen témákban. Mikor végeztem a reggelivel elindultam a szobámba hála isten Toga jött utánam. Bementünk a szobába.
-Miről szeretnél beszélni?- Tért egyből a lényegre.
-Nos, ezekben a témákban nem vagyok jó.- Kezdtem el. Toga csak érdeklődve nézett rám.-Én is Dabi..... együtt vagyunk.- Fejeztem be és kíváncsian néztem a reakcióját.
-Tudom.- Mondta vigyorogva.
-Mi? Hogyan?
-Reggel amikor bementem a szobádba láttam hogy összebújva alszotok.- Magyarázta el.
-Oooo és mit gondolsz?
-Mit gondolok? Nagyon örülök reggel is amikor megláttalak titeket egyhelyben ugráltam egész végig azt vártam hogy erről beszéljünk. Mosolygott szélesen.
-Egy csomó kérdésem van. Hol és mikor?
Ki kezdeményezett?- Ugort elém.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kisegér dabi x reader
PertualanganA nevem [NÉV] a gonoszok ligája egy tagja. A múltamra nem emlékszem. Egy nap Twice -al megyek vissza a bázisra és ott van két új tag. Azt nem gondoltam volna hogy az egyik ennyire megváltoztattja az életem. Képesség: tűz színe: kék +Immunis vagyok...