26

89 9 0
                                    

Nemsokára ott leszünk Nezha-nál. Csendben mentünk egymás mellett vagy előtte vagy mögötte. Míg nem Mr. Compress megszólalt.

-[NÉV] mi lesz az első dolgod amikor Toga és Twice visszajön?- Kérdezte kíváncsian, közben hátra nézett a válla felett.

-Hát ezen még nem gondolkozdtam el.-
Jöttem zavarba. -Igazából az se biztos hogy sikerülni fog.- Lettem szomorú.

-Nem tudhatod amíg nem próbáltuk meg.- Mosolygott rám biztatóan Spinner.
-Olyan rossz nélkülök hiányzik az a jó kis hármas hülyeségeitek.- Kalandozott el a fejében.

-Mi nem hülyék voltunk csak furcsán okosak.- Mosolyogtam végül én is.

-Emlékszem amikor Toga-val sokáig fent voltatok este, és szegény lány már könyörgött hogy kellj fel.- Nevetett halkan Shigaraki.

-Arra én is emlékszem.- Melegség öntötte el a szívem, amikor vissza emlékeztem rá. Nagyon boldog voltam akkor, ahogyan Toga is.

-Ha sikerül én inni fogok Twice-al egy felest.- Szólalt meg Dabi is.

Mindeki rá emelte tekintetét.

-Mi az a haverom.- Mondta halkan Dabi földre szegezett szemekkel.

-Na hát a kis bunkó urnak fontos valaki.-
Mondta Shigaraki, de a hangjából lehetett tudni hogy most nem beszólásnak tervezte.

-Még egy valaki.- Ezt már úgy mondta hogy más ne hallja csak én. Éreztem hogy rám emelte tenger kék szemeit.
Mivel Dabi mellettem sétált ezért hozzá érintettem kezem az ő kezéhez.
Mikor megérezte egyből összekulcsolta.
Ettől egy kis pír jelent meg az arcomon.

Némán sétáltunk tovább. Ismerős volt már az utca. Még egy darabig mentünk aztan már fordultam az ismerős ház felé. A többiek mögöttem voltak. Megnyomta a csengőt. Bevallom kicsit feszült vagyok, na jó nem kicsit nagyon. Mi van ha nem sikerül? Én. Én. Én akkor nem tudom mi lesz így velem.......Igaz itt vannak a többiek de ők nélkül nem teljes a liga. Így már nem olyan mint régen. Mindent bele fogok adni hogy sikerüljön.

Mire észhez tértem Nezha ajtót nyitott.

-Aaaaa [NÉV] végre itt vagy, és láttom jöttek veled ahogy kértem.- Nézett a hátam mögé. -Szóval ez a gonoszok ligája. Nagyon örülök Nezha vagyok, remélem [NÉV] beavatott titeket mindenbe.- Nézett vissza rám.

-Igen ne aggódjon.- Nézett rá egy kicsit fenyegetően Shigaraki.

-Ugyan tegezzetek, gyertek csak be nem akarom hogy egy hős is vagy valaki más megzavarjon minket.- Állt el az ajtóból, és beengedett minket.

Abban a nappaliban voltunk mint én múltkor. Nezha rakot ki bögréket.

-Teát?- Kérdezte tőlünk barátságosan.

-Én elfogadok egyet.- Kérte bizonytalanul Mr. Compress.

-Parancsolj.- Szolgálta ki Nezha.

-Arigato.- Köszönte meg Mr. Compress.

-Nos ha [NÉV] mindent elmondott akkor tudjátok hogy én nem vagyok ellenség.-
Tért a lényegre. -Csak segíteni akarok neki.

-Mi ezt értjük, de mi minnek kelünk ide?-
Kérdezte Spinner.

-Segítség lesztek [NÉV] számára. Ti is emlékeztek arra a két emberre ha rájuk gondoltok miközben [NÉV] alszik akkor több esély van rá hogy sikerülni fog.-
Magyarázta nekünk.

-Aludni fogok?- Néztem rá értetlenül.

-Igen elfoglak altatni, már ki is kevertem az italt.- Nézett a konyha felé. -Nem lesz semmi bajod amíg alszol.- Nézett vissza rám. -Elhoztad a két tárgyat?

Kisegér dabi x reader Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang