20

130 5 4
                                    

Ma van a nagy nap. A terv a következő:
Mivel Endeavor egyedül lesz könnyen körbe tudjuk keríteni, elsőnek én és Dabi fogunk támadni tűzfalat emelünk fel. Utána a többiek átjönnek portálon. Egyszerre fogunk támadni Toga megpróbál tőle vért szerezni. Twice meg majd lemásolni. Ha ez mind megvan Shigaraki hozzá fog érni, és aztán vége lesz. A B terv meg az ha ez nem válik be Compress megpróbálja megérinteni. Ezt mind az éjleple alatt csináljuk. Remélem minden könnyen fog menni. Endeavor miatt sokat szenvedtem. Most vissza kapja.......

Lent vagyunk a bárban és várjuk a mi időnket. Érzem hogy mindenki feszült, de nálam jobban most senki se lehet. Toga mellettem élezi a kését, Twice meg a másik oldalamon érdeklődve nézi az arcom.

-[NÉV].- Hagyta abba doga a cselekvését és felem fordult.-Ha majd vége lesz elmegyünk enni együtt egy pizzát? És közben elmondjuk a másiknak hogy milyen volt?- Nézett rám kíváncsian.

-Miért pont pizzát?- Néztem én is rá.

-Számomra az a győzelmi kaja.- Nézett vissza a késre és szélesen mosolygott.-
Meg már régen ettem.- Fejezte be. Újra rám nézett de most a szemei be voltak csukva és egy őszinte mosoly volt az arcán.

Egy kis mosoly nekem is jelent az arcomon.

Valaki a karomnál fogva közelebb húzott magához és a fülembe súgta:

-A harc után elmondom Toga-nak hogy szeretem.- Éreztem Twice hangjában hogy nagyon boldog. Én csak válaszul bólintottam.

Toga, Twice csak nektek ne legyen bajotok.

-Itt az idő.- Kelt fel Shigaraki és Kurogiri-re nézett. Kurogiri egyből vette a lapot és nyitott egy portált. Ő itt marad majd hívjuk ha készen vagyunk. Mindenki felkelt és lassan sétáltak át rajta. A fák között bújtunk el. Várjuk a "díszvendéget".

Később hallodttunk valakit erre jönni. Nos ez a valaki pont a várva várt személy. Dabi és én készenlétben voltunk. Shigaraki jelzésére vártunk.
Ő a kezével meg is adta. Egyszerre küldtünk felé tüzet. Időben észre vette. Dabi-val mi kijöttünk a fák közül. Amimt Endeavor észre vett döbbenten nézett rám.

-Tűz királynő, vagy mondjam inkább hogy [NÉV]?- Húzta ki magát.

-Szóval emlékszel rám.- Néztem rá mérgesen.

-Persze hiszen tudtam már akkor hogy ellenségek leszünk. Viszont láttom most nem egyedül vagy.- Nézett Dabi-ra.
-Őt úgy hívják hogy Dabi nem? Láttam már őt is a hírekben. Csodálom hogy most csak ti vagytok itt.- Nézett körbe.

-Sajnos nincs igazad első számú hős.-
Moslygott Dabi őrülten. Ez volt a jel a többiek is eljöttek, és körbe álltuk Endeavor-t.

-A gonoszok ligaja.- Mondta ki a nevünket.- Sajnos azt kell mondjam hogy én se egyedül vagyok.-

Ekkor többszáz rendőr és hősök jelentek meg. Mi csak döbbenten néztünk.

-Nem úgy volt hogy egyedül lesz?-
Nézett körbe Spinner.

-Ti csak úgy tudtátok. Persze hogy könnyű volt lenyúlni a laptopom hiszen én akartam hogy vigyétek. Nemrég kitaláltuk azt hogy csapdába akarunk csalni titeket. Tudtam hogy ha azt írom hogy egyedül leszek, ti már ugrotok, és igazam is volt.- Állt támadó állásba.

Szóval ez az egész egy csapda volt!?
Ne! Ne! Ne! Nem lehet! Ilyen nincs!

-Shigaraki most mit csináljunk?- Kérdezte félve Twice.

-Amit mindig kitartunk.- Kezdett el támadni. Mi követtük a példáját.

Dúlt a csata sőt inkább már háború volt ez. Próbáltam sok rendőrt felgyújtani, ami sikerült is. Néha rá néztem a többiekre hogy, hogy állnak Dabi jól, Spinner meg Mr. is. Toga meg Shigaraki együtt vannak, Twice meg duplikál a ligából mindenkit. Mikor realizáltam hogy jól állunk folytattam tovább. Jól is ment, addig amíg az egyik rendőr nem használt valamilyen erő segítő fegyvert.
Próbáltam felgyújtani de a fegyver elnyelte. Szóval akkor közel harc? Rendben. Mégegyszer küldtem felé tüzet, de azt csak elterelés gyanánt. Be is vált már készültem volna kiütni de gyorsan reagált és a földre terített. Csak térdre tudtam állni a fegyvert a fejemnek szegezte.

Kisegér dabi x reader Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang