-Даяна Миланович/Мелиса Велева-
- Здрасти, Драка... Имам работа за теб...
- Кой си убила?
- По-скоро упоила... Просто спи...
- Аха.. Трябва ли да се притеснявам?
- Никак.. просто ела да го вържем... Окей?
- До 10 минути съм при теб, минавам през Starbucks и идваммм...
- По-малко приказки...
- Повече действия! Боже, същата си като баща ти!
- Хах, нали, а до три дни ще съм мафиотка...
- То това ти е заложено в кръвта, ако питаш мен. – извъртях очи и набързо му затворих.
Драка или Даниел Раза е моят най-добър приятел. Наполовина грузинец, като минем на частта, че дядо му е руснак от там идват и русата коса и руския акцент, баба му грузинка, наистина страхотна жена и винаги като сме ходили лятото при нея се е грижила за нас като очите си, баща му също е грузинец... а майка му е българка, но е заминала с новия си съпруг в Лондон, когато той е бил на 15...
Всъщност се запознахме по интересен начин... ако мога така да се изразя.
Той беше втори клас, а аз предучилищна, когато някакви момичета от неговия клас ми се смееха, заради голямата рана на бузата ми, защото тогава бях ранена по време на престрелка с баща ми.
Драка се застъпи за мен и тях ги сложи в малкия си джоб, а на мен ми стана личен бодигард. Оказа се че бащите ни били стари приятели и пушели заедно по дискотеките на Черноморието.
И оттогава той ми е бавачка... така де най-добър приятел.
На вратата се позвъня и трябваше да прескоча огромният мъж в коридора ми.
- О БОЖЕ ГОСПОДИ! ...რატომ, დედამიწაზე არის ეს(Какво за Бога е това...) - запуших устата му и го ритнах вътре да влезе, а не цялата кооперация да излезе на бунт за шума.
- Първо спри да викаш! Второ! Говори ми на български, защото този език никога няма да го науча, колкото и прекрасен учител да си.
- Благодаря за похвалата, а сега ми отговори на въпроса. – въздъхнах и му обясних на бързо какво е положението. Реакцията му беше безценна.
- Значи... Ти и... господин Мускули сте... спали заедно!?
- За жалост, но не това сега е проблема...
YOU ARE READING
История без име
RomanceПисмо до себе си, в моята „История без Име" Животът на всеки е изпълнен с предизвикателства, всяка грешка е падение. Всяка една похвала е опит за повече... Изгубих много. Наистина. Но дали ще мога да продължа наново? Без да се поглежда в миналото...