- Бременна си с тризнаци! – изпищя Камелия, а аз зарових лицето ми в ръцете ми и изпуфтях.
- Да, но знаеш, че...
- Виж няма да е както преди. Това, че Християн е бил тъпанар, в който си се влюбила и си му родила дете...
- Камелия!
- Извинявай! Нямаше ме една година, а сякаш са се минали десет с тези клюки!
- Това не е клюка и нямам намерение да цъффна на някое списание за втори път и да посрамя семейството ми! – избуботих и отпих от колата си.
- Газираните напитки са вредни за плода, Мелиса! – скара ми се тя. Погледнах я миличко и тя извъртя очи. Камелия беше невероятна добра приятелка, но като знам, че има първо висше за медицина и второ за адвокат ми се повръща.
- Сякаш, че не знам, че половината неща са вредни. Даже не знам как не съм забелязала симптомите.
- Ох, ох, ох... На двадесет и пет си и си голяма, не може вечно майка ти да ти мънка над главата!
- Теб ли имаш предвид? Мънкаш повече от нея за един час, от колкото тя за седмица. – тя ме изгледа присвито и се залови да яде бургера си, а аз ровичках пилешките си хапки и пържените картофки. Да, много полезна храна... Но това е KFC все пак!
Забелязах колегата по физическо да ми маха и му помахах обратно. Ками се обърна набързо и още изпищя.
- Намерих си мъж! – видях как Камен приближава към нас и се усмихнах.
- Кажи го по-силно, да те чуят всички! – засмяхме се.
- Здравей, госпожице Миланович! – смигна ми и се настани до нас. – А вие сте...
- Камелия, казвай ми Ками! – пусна сладката си усмивка и Камен се разтопи.
Да, Ками е играч. Знае как влияе на момчетата и се възползва. Тя знаеше, че имам чужда самоличност в реалния свят и това обичам в нея, че не се очуди, когато Камен ме нарече с друга фамилия.
Докато се осъзная те двамата бяха завързали разговор, а аз се взирах в телефона ми и чаках да се включи.
Когато тапетът на малката ръчичка на Матей се показа погледнах часовника – минаваше три следобед. Имах пропуснати обаждания и непрочетени съобщения от Алекзандър и просто реших да изтрия известията.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
История без име
Любовные романыПисмо до себе си, в моята „История без Име" Животът на всеки е изпълнен с предизвикателства, всяка грешка е падение. Всяка една похвала е опит за повече... Изгубих много. Наистина. Но дали ще мога да продължа наново? Без да се поглежда в миналото...