глава 12

56 3 0
                                    


 - Ти си задник! - нацупвам се. – Аз съм бременна жена! Имам нужди!

- Хмм. - Притегля ме по-силно към себе си.

Лежа там за няколко секунди, докато слабините ми нежно пулсират от нарастваща нужда. – Алек?

- Какво?

- Би ли ме накарал да получа оргазъм, моля? - Думите ми звънтят силно в тихата стая, но има нещо едновременно въодушевяващо и зареждащо в това да поискам онова, което желая...

Той плъзга пръстите си по-надолу, след което пъхва два от тях дълбоко в мен и да ме принуждава да ахна на глас. Как може да ме накара да се чувствам толкова добре само с два пръста?

- Така ли, скъпа? - той диша в ухото ми, докато ги вкарва и изкарва от мен.

- Да. Точно така.

Затварям очи и се концентрирам върху удоволствието, разливащо се през мен. Твърдото му тяло се притисна към моето. Топлината на дъха му е върху врата ми. Предмишницата му се движи срещу стомаха ми, докато ме обработва, както никой досега.

- Твоята стегната малка катеричка е толкова лакома за мен, Мел - изръмжава той, докато навлиза по-дълбоко и притиска място, което досега съм достигала само с вибратор.

- Следващият път, когато се докоснеш, ще си фантазираш ли, че съм аз в теб? -

- Боже, Алек! -Крещя, докато оргазмът ми се стоварва върху мен.

- Мамка му, Мелиса - изпъшка той. - Начинът, по който ме стискаш, когато свършваш, ме прави толкова дяволски твърд. - След това пръстите му се измъкват и аз оставам да лежа трепереща и задъхана, докато той взема презерватив от нощното шкафче. Веднага след като го сложи, той се претърколи върху мен, разтваряйки бедрата ми по-широко с коленете си.

- Сега е мой ред да ти кажа какво искам - изръмжава той, докато забива члена си в мен и ме приковава към матрака. - Искам да те накарам да свършиш отново върху пениса ми, Ангелче. Искам да те чукам толкова силно, че да запомниш завинаги какво е чувството да съм вътре в теб. Всеки път, когато бъдеш чукана отново, ще мислиш за мен и за начина, по който претендирам за теб, и ще знаеш, че никой никога няма да те накара да свършиш толкова силно, колкото аз те карам.

Беше дошъл и понеделника. А ето ме и мен – преподавам театрална любов на тези сладури.

История без имеDove le storie prendono vita. Scoprilo ora