Алекзандър Джуров
Чернокосото изкушение не ми излизаше от главата вече седмица след онази родителска среща. Една добре позната поговорка гласи, че първото впечатление е половината от битката. Това означава, че когато виждаме човек за първи път, винаги оценяваме външния му вид и дрехите, а след това маниерите и характера. И едва след като прекараме много време заедно с този човек, ние започваме да разбираме неговия вътрешен свят, истинските му мисли и чувства. Затова мисля, че тези, които казват, че външният вид няма никакво значение, са леко неискрени. Разбира се, височината и теглото не са най-важните неща на Земята, но понякога наистина имат значение. Например, когато кандидатствате за престижна работа, външният ви вид може да играе решаваща роля. Една добре позната поговорка гласи, че ги посрещат дрехите. Това означава, че когато виждаме човек за първи път, ние винаги оценяваме външния му вид и облеклото и едва след това - маниери и характер. Разбира се, височината и теглото не са най-важните неща на света, но понякога имат значение. Например, когато получите престижна работа, външният вид може да играе решаваща роля....
Замислен, телефонът ме прекъсна докато размишлявах за госпожица Миланович.
-ново съобщение-
Повдигнах вежда и се усмихнах самодоволно. Знаех си. Отворих иконката на съобщението и се зачетох.
„Здравейте, господин Забравих Ви Името!
Искам само да напиша, че ще мога да вмъкна Калоян в графика си всяка събота и неделя от 12 до 16 часа. Смятам, че това, че отделям от свободното си време няма да е безплатно, затова предлагам едно скромно заплащтане от типа на 10 лева за час... следователно, ще Ви улесня... 50 лева всяка събота и неделя. Това е заплащане варира при всеки „частен учител". "
Знаех си, че ще ми върже. Даже имам и страхотната идея.
„Добре тогава! Нека се видим пред Александър Невски в събота около 11 и 30, за да Ви покажа къде да идвате за уроците."
Изпратих го и зачаках отговор.
„До тогава, господин Забравих Ви Името! ;)"
Със сигурност ще запомниш името ми след първото идване.
Огледах се и напипах служебният телефон. Позвънях на най-добрия ми служител засега.
ČTEŠ
История без име
RomanceПисмо до себе си, в моята „История без Име" Животът на всеки е изпълнен с предизвикателства, всяка грешка е падение. Всяка една похвала е опит за повече... Изгубих много. Наистина. Но дали ще мога да продължа наново? Без да се поглежда в миналото...