Мелиса Велева / Даяна Миланович
Чаках последните минути, за да свърши часа и да мога да се прибера в апартамента ми. Бях изнервена, гладна с главоболие и исках просто чаша вино и голяма чиния спагети.
Съобщението на Алекзандър ме изненада и просто му се обадих, за да го питам, кое е толкова важно, че дори вечеря трябва да има. А той просто ми отговори да бъда точна.
Толкова много мразя, когато не получавам точните отговори, че чак ме докарва до криза.
Любослав и Калоян от класа застанаха първи на вратата, а зад тях се наредиха още 20 деца.
- Някой да ви е казал да ставате? – повдигнах вежда и се изправих, като взех дамската ми чанта и слънчевите очила. Всички замръзнаха на място и някои дори си седнаха обратно на местата. Погледнах към часовника ми и видях, че остава една минута.
- По най-тихия и бърз начин излизате от стаята. – проговорих и получих радостни викове в замяна. Усмихнах се и поклатих глава. Детското щастие е най-сладко. Те са свободни, нямат проблеми на главата... но изчакат ли да навършат 18 години и станат пълнолетни ще разберат колко е суров света.
Заключих стаята и звънецът би.
- Госпожице Миланович, много бързо приключихте за днес?
Една от госпожите се пошегува с мен.
- Ех, толкова бързо минава времето тук, че дори не се усеща.
- Явно ви харесва работата тук, а?
- Много, наистина – усмихнах се мило и отидох към учителската стая, за да оставя ученическите материали...
Щом излязох от сградата забелязах черният Urus на Алекзандър. Повдигнах вежда и го подминах като пътен знак, а той сложи слънчевите си очила и излезна.
- От сега да попитам... в цикъл ли си, че си толкова кисела?
- Не, глупак такъв! Може би просто не искам да те виждам?! - промърморих.
- Добре де, с какво заслужих такова отношение... Толкова съм мил, красив, отговорен..
- И скромен - обърнах се към него, а той се блъсна в мен. - Виж, искам да се прибирам и да...
- Обеща ми среща. - наведе се и прошепна в ухото ми - Облечи нещо секси, но не прекалено разголено, защото не искам да убивам мъже, които са те загледали в ресторанта. - целуна врата ми, а това негово движение накара кожата ми да настръхне. Усетих широката самодоволна усмивка. Изпуфтях и се качих в колата. Секунди по-късно и той влезе, а след това запали модерният автомобил и потеглихме към апартамента ми. Никой от двама ни не проговори докато не пристигнахме.
YOU ARE READING
История без име
RomanceПисмо до себе си, в моята „История без Име" Животът на всеки е изпълнен с предизвикателства, всяка грешка е падение. Всяка една похвала е опит за повече... Изгубих много. Наистина. Но дали ще мога да продължа наново? Без да се поглежда в миналото...