Бих открила с теб безбройни светове
Моята вселена е в твоите ръце
Каквото и да стане
Когато и да е
Знай обичам те
Ако утре няма днес – Миро & Мария Илиева
Алекзандър Джуров
- Това са обедните новини на BTV в дванадесет и тридесет на обяд. В емисията ще чуете. Опит за убийство на наследницата на Манол Велев, Мелиса Велева, която на скоро разкри самоличността си, че тя е неговата законна наследница. – изпуснах чинията с храна и веднага се обърнах към телевизора. Изчаках с нетърпение да започне и водещата Виктория Иванова. – Здравейте! Започваме с опит за убийство на законната наследница на покойния Манол Велев, Мелиса Велева, която до преди две седмици направи изявление, че тя е единствената негова законна наследница. Нашите репортери са на мястото на престрелката. Бесте Сабри е на място. Бесте, към теб.
- Здравейте. Преди около час и половина на това място пред частната болница „Майчин дом" се случва трагичната случка. Полицията е започнала с разследването, преглеждане на камери и разпити на хората, които са станали свидетели. Арестуван е един от наетите снайперисти, като все още се издирва лицето, което е организирало всичко. Колкото до Мелиса Велева има много огнестрелни рани и има опасност за живота. Тя е ранена с два куршума в коремната област, лявото и бедро е пронизано, както и има три огнестрелни рани в ръката, по-точно дясната. Нейният придружител Даниел Раза, също е ранен, но по-слабо. Това е информацията до момента, оставаме тук за други новини. – изгасих телевизора и веднага потърсих уиски. Щом го отворих отпих една голяма глътка.
Опасност за живота
Много огнестрелни рани
Опит за убийство на наседницата на Манол Велев, Мелиса Велева.
Думите се въртяха в главата ми. С бърза крачка се насочих към вратата. Тя се заключваше автоматично, така че излязох точно като фурия и от сградата. Усилвах скоростта на джипът ми.
- Трябва да ги направят нормални тези седалки
Погледнах за малко към мястото, където седеше детското столче на Матей.
- Тате!
Ръцете ми стиснаха волана с цялата си сила. Щом спрях пред дома на майката на Мелиса... Весела, се замислих. Какво правех тук? Защо дойдох тук? Да видя Матей? Или да му кажа?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
История без име
Любовные романыПисмо до себе си, в моята „История без Име" Животът на всеки е изпълнен с предизвикателства, всяка грешка е падение. Всяка една похвала е опит за повече... Изгубих много. Наистина. Но дали ще мога да продължа наново? Без да се поглежда в миналото...