Глава 13

45 2 0
                                    


Алекзандър Джуров

Завих Калоян след като се уверих, че температурата му не е сериозна и звъннах на майка ми, за да й натреса новината, че прекрасната ми приятелка е излекувала синчето й. Нямаше смисъл да казвам колко съм благодарен на Мелиса.

- Да, мамо знам!

- Безобразното държание на баща ти понякога не се търпи! Как може учителката на Коки да се грижи за него? Милото момиче! Но той си е наред вече? Не съм пила и капка вино тази вечер мога да дойда да го взема, знаеш.

- Мамо, спокойно! – засмях се на тревожността й. – Ето ти го да го чуеш... - подадох телефона на брат ми.

- Хей, мамо! – пауза – Добре съм, госпожицата е много мила! Даже вече си говорим на „ти" и е почти на моя акъл, като изключим това, че... - изпръхтя, щом майка ми го прекъсна – Да... - извъртя очи и се намести на леглото –¡Mama! ¡Lo sé mamá! ¡Lo sé! ¡Estoy bien! (Мамо! Знам, мамо... Знам! Добре съм!) Няма нужда от тревоги! – Калоян учи испански език от малък и му е като трети роден език, след английския. Но сладкото при неговото произношение е, че не казва хубаво буквите Л и Р и става като специфичен диалект, което го прави интересно за слушане. Не е онова натрапчиво Р или прекалено извъртяно Л. Някак си е по-приятно за слушане или поне аз така мисля. Говореха си още пет минути, а аз през това време му оправях щорите и му нагласях нощната лампа, която бях купил по-рано миналата седмица... Защо? Ами защото не се играе с футболна топка в стаята, ето защо.

- Добре, маминка! – прозя се – Лека нощ! И аз теб, мамо! Утре ще се видим... Добре. Чао! – подаде ми телефона и ме изгледа изкъсо – Никога не й разбивай сърцето, защото аз ще ти разбия оная работа!

- Нямаш смелост да кажеш хуй или пенис? Най-малко мъжки полов орган? Хлапе, недей така се заяждай! – засмяхме се. Разроших му косата и си казахме лека нощ.

- Алек! – извика ме след като затворих вратата – Имаш ли зарядно?

- Потърси в нощното шкафче! Лягай си, дребен! – извиках, докато се влачех към стаята ми. Щом влязох усетих аромата на карамел и шоколад от банята. Явно принцесата си взима вана. Дрехите й бяха сложени близо до радиатора и това ми напомни да увелича градусите на газта, тъй като аз спокойно си обитавах на около осемнадесет градуса, но тези двамата обичат над двадесет минимум. Оставих й две чисти хавлии и се върнах към трапезарията, където беше и термостата за газовия котел. Да имаш пентахус в „Бояна" е скъпо, но и да плащаш газ при положение, че е дигната цената с три или четири пъти нагоре е още по-скъпо! Но нали в България ние сме баровци и не ни пука. Да, ама не. Тази и миналата година дарих около сто хиляди евро общо на семейства, които имат газово отопление, но със зор си го плащат, поради високите цени в момента.

История без имеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora