Part-3(Zawgyi)

377 11 0
                                    


၁၉၃၈ခုႏွစ္

"ခန္႔ၪီးသြင္ၾကည္လို႔ေခၚပါတယ္။ဗမာ့အေထြေထြသတင္းဌာနပါ..."

"အဲလက္စ္လို႔ေခၚပါတယ္။ဖေလာ္ရီဒါရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးေရးအဖြဲ႔က အေပ်ာ္တမ္းဓာတ္ပံုဆရာပါ။"

"ဟဟ...အဲလက္စ္က ဗမာစကားေကာင္းေကာင္းေျပာတတ္သားပဲ။"

"ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးရင္း ဒီမွာေနလာတာၾကာၿပီမို႔ပါ။ခုေတာ့ ရုပ္ရွင္ေလာကကလူေတြလည္း ဘာမွလုပ္စားမရပါဘူးဗ်ာ..."

"ဒါေတာ့ ဟုတ္တယ္ဗ်...ႏိုင္ငံေရးကမေကာင္းေတာ့  ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးေရးေတြအကန္႔အသတ္မရိွရပ္ထားရတယ္။အသံတိတ္ရုပ္ရွင္ေခတ္ကိုေျပာင္းလဲဖို႔ႀကိဳးစားေနတယ္လို႔ေတာ့ ၾကားမိသားဗ်ာ။"

"အိႏၵိယကနာမည္ႀကီးရုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရးေတြက အသံထြက္ရုပ္ရွင္ေတြရိုက္ကူးေနတာၾကာၿပီေလ...ဒါေၾကာင့္ ဖေလာ္ရီဒါဘက္ကလည္း ဗမာျပည္မွာ အသံထြက္ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးတာေအာင္ျမင္ႏိုင္တယ္လို႔ တြက္မိတာမို႔ ႀကိဳးစားေနၾကတာပါ ကိုခန္႔ၪီး၊အာ...ကြၽန္ေတာ္ကိုခန္႔ၪီးလို႔ပဲ ေခၚလိုက္မယ္ေနာ္။ကြၽန္ေတာ့္ထက္အသက္ပိုႀကီးမယ္ထင္လို႔ပါ..."

"ဟဟ..ရပါတယ္ဗ်ာ...အဆင္ေျပသလိုေခၚပါ။"

ပထမဆံုးစတင္ေတြ့သည့္ေန့မွာပင္ ခန္႔ၪီးသြင္ၾကည္ဆိုေသာထိုလူသားအေပၚသို႔ ပံုမွန္မဟုတ္ေသာ ရင္ခုန္လိႈက္ေမာစိတ္တို႔ျဖစ္တည္ခဲ့ရသည္။အဲလက္စ္ဆိုေသာ နီညိုစိမ္းေရာင္မ်က္လံုးေတြပိုင္ဆိုင္ထားေသာေကာင္ေလးဟာ  ခန္႔ၪီးသြင္ၾကည္ဟူေသာ ထိုလူသားကို ျမင္ျမင္ခ်င္းမွာပင္ မရိုးသားခဲ့သည္ထင္ပါသည္။

"အဲလက္စ္ ဗမာျပည္ကိုေရာက္တာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲ။"

"အင္း....ေတာ္ေတာ္ၾကာေနၿပီဗ်။ျပန္ခ်င္ရင္ျပန္လို႔ရပါတယ္။ရိုက္ကူးေရးေတြလည္းဆက္မလုပ္ေသးေတာ့ေလ...ၿပီးေတာ့ ဒီႏိုင္ငံမွာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ျပန္မသြားခ်င္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္ေနတဲ့ရႈခင္းအလွသဘာ၀ေတြကမ်ားတယ္ေလ။"

"အဲ့သလိုလား...ကြၽန္ေတာ္တို႔အၾကာႀကီးေတြ့ရအံုးမွာပဲ။"

ဖေလာ္ရီဒါကအေပ်ာ္တမ္းဓာတ္ပံုဆရာ၊ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးေရးအဖြဲ႔...အားလံုးက အလိမ္အညာေတြခ်ည္းပါပဲ။အလိမ္အညာေတြစတင္၀င္ေရာက္ခဲ့တဲ့ အစ္ကို႔ဘ၀ထဲမွာ မွန္ကန္တာက အဲလက္စ္ဆိုတဲ့ နာမည္ေလးတစ္ခုသာျဖစ္သည္။

သစ္စာမြဲစေ ချစ်သက်သေ(သစၥာၿမဲေစ ခ်စ္သက္ေသ)Where stories live. Discover now